خرید سیگار برگ اصل

خریدسیگار برگ اصل
ماسترو رحیمی اولین تولید کننده سیگار برگ ایرانی کاملا دست پیچ و به تعداد محدود برای اولین بار در ایران

بیشترین تنوع سیگاربرگ کوبایی اصل 

تماس با فروشگاه:
۰۲۱-۲۶۴۰۳۳۸۷
۰۲۱-۲۶۴۰۳۳۸۳

خرید سیگاربرگ ایرانی

سرانجام رویا به حقیقت پیوست !!!

بعد از گذشت زمانی طولانی در حدود یک دهه ، فرآیند تحقیق ، کسب تجربه و مهارت ، تهیه امکانات سخت افزاری و مواد اولیه لازم ، آماده سازی شرایط مناسب جهت نگهداری برگ های توتون بصورت کنترل شده و استاندارد ، کسب دانش ترکیب برگ های توتون بالاخره سیگار برگ دست پیچ شده در ایران توسط انجمن پاسارگاد تاباک به مدیریت جناب آقای رحیمی ( ماسترو رحیمی ) از بهترین برگ های توتون کوبایی ، تهیه ، رونمایی و روانه بازار مصرف شد .

سیگار برگ ایرانی

اولین سیگاربرگ پیرامید دست پیچ ایرانی

از سری تولیدات اولین سیگاربرگ، دست پیچ ایرانی، با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی ، تولید بسیار محدود، توسط ماسترو رحیمی
Limited edition
Mastro Rahimi
یکی از سیگاربرگ‌های تولید شده توسط ماسترو رحیمی است
سیگاربرگ کاملاً دست پیچ به تعداد محدود با برگ کوبایی کهنه شده.
First Iranian Handrolled cigar
۱۰۰ % cuban Tobacco
از سری تولیدات اولین سیگاربرگ دست پیچ ایرانی با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی
تولید بسیار محدود
توسط ماسترو رحیمی
Limited edition
Mastro Rahimi
نخی

Pasargadtabac Limited Edition Cigar :

بعد از یک دهه تحقیق و تلاش در زمینه تولید سیگار برگ با استفاده از برگ های کوبایی و شناخت و انتخاب و استفاده از بهترین های ممکن ، در آغاز سال ۱۴۰۰ و در سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی و در راستای تحقق این شعار برای بار چهارم با ارائه محصولی دیگر از مجموعه پاسارگاد تاباک بصورت لیمیتد و محدود ، تهیه شده از بهترین و باکیفیت ترین برگ های توتون کوبایی از منطقه :
Vuelta Abajo
در خدمت دوستداران دنیای سیگار هستیم
شاید رایج‌ترین دلیل برای لذت بردن از سیگاربرگ ، این باور تقریباً جهانی باشد که بهترین راه برای استراحت است . واقعاً هیچ چیز مانند یک اسموک آرام وجود ندارد که ذهن شما را از نگرانی های روزمره دور کند . روند آرامش با درک این موضوع آغاز می شود که سیگاربرگ شما به زمان نیاز دارد . سیگار کشیدن را نمی توان با عجله انجام داد . مهم نیست که زندگی چه چالش هایی را برای شما ایجاد می کند ، لذت بردن از سیگار برگ شما را مجبور می کند سرعت خود را کم کنید و آرام شوید .

زمانی که سیگاربرگ برای کشیدن انتخاب می شود ، آرامش شروع می شود . این شامل بازرسی دقیق سیگار ، بو کردن ، چشیدن و نگه داشتن آن با انگشتانتان است . پس از آن کاتر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس درپوش را برش دهید . در آخر پای سیگار را با شعله برشته می کنید . کل این فرآیند می‌تواند یک آیین پیچیده و آرام‌بخش باشد که عاشقان جدی آن را می‌شناسند و لذت می برند . پس از اتمام آماده سازی ، سیگاربرگ برای کشیدن آماده است .

با اولین پاف ها ، زندگی کند می شود و نگرانی های روز شروع به محو شدن در پس زمینه می کنند .

یکی دیگر از دلایل محبوب سیگاربرگ کشیدن ، رفاقت مشترک بین کسانی است که از اسموک سیگار برگ لذت می برند . مطمئناً اسموک انفرادی ایرادی ندارد – در واقع ، می تواند راهی عالی برای لذت بردن از سیگار باشد . با این حال ، چیزی در مورد به اشتراک گذاشتن این مناسبت با دوستان واقعاً به لذت آن می‌افزاید . چه روش خوبی برای گذراندن وقت است – دور هم جمع شدن با دوستان سیگاری خود برای انجام یک بازی دوستانه یا بازگویی داستان های مربوط به آخرین سفر خود .

افراد سیگاری دسته ای دوستانه هستند . به نظر می رسد سیگار کشیدن یک تساوی و تعادل عالی ایجاد و مرزهای اجتماعی را حذف می کند . سیگارفروشی‌ها مکان‌هایی هستند که افراد از هر طبقه‌ای می‌توانند برای سیگار کشیدن دور هم جمع شوند و از همراهی یکدیگر لذت ببرند . وجه اشتراک مغازه ها سبک زندگی سیگار برگ است که همه ما را به هم پیوند می دهد . هیچ کس به زندگی بیرون از مغازه اهمیت نمی دهد . در داخل همه چیز در مورد سیگار برگ ، ورزش ، سیاست و گاهی اوقات یک نوشیدنی خوشمزه است . از بسیاری جهات ، سیگارفروشی‌ها جایی را گرفته‌اند که زمانی آرایشگاه‌ها به‌عنوان محل تجمع ، همه از آن استقبال می‌کردند .

یک دلیل دیگر برای سیگار کشیدن – طعم و مزه آن است . سیگاربرگها در اشکال و سبک های بسیار متنوعی از مناطق شگفت انگیز در سراسر جهان وجود دارند . جای تعجب نیست ، آنها همچنین با مجموعه ای از طعم ها مشخص می شوند . این بسیار شبیه نوشیدنی هاست که نوشیدنی مورد علاقه یک نفر لزوما نوشیدنی دیگری نیست . انتخاب سیگاربرگ مورد علاقه توسط کام و ذائقه افراد تعیین می شود . فرآیند لذت بردن از سیگاربرگ می تواند یک سفر سرگرم کننده و بی پایان باشد ، زیرا بازار سیگار برگ بسیار بزرگ است و دائما در حال تغییر است .

هنگامی که سیگار برگ مناسب را پیدا کردید ، طعم ها تبدیل به چیزی می شوند که منتظر لذت بردن از آن هستید . چه سیگار برگ مورد علاقه تازه کشف شده باشد و چه یک نمونه قدیمی که سال‌ها در اختیار شما بوده است . طعم ها لذت های کوچک زندگی را افزایش می دهند . آنها برد بزرگ یک تیم محبوب را به یاد ماندنی تر می کنند . آنها مکمل کاملی برای یک شام عالی هستند و به لذت خاطرات یک اتفاق خاص مانند ازدواج یا تولد فرزند می افزایند .

بدون شک دلایل دیگری برای کشیدن سیگار برگ وجود دارد . یکی از مواردی که به ذهن خطور می کند این است که چگونه یک همراه بی نقص یک سیگار برگ مورد علاقه ، باعث می شود هر دو طعم بهتری داشته باشند .

سیگاربرگ ها طیف وسیعی از طعم‌ها ( میوه‌ای ، آجیلی ، تند و هر چیزی در این بین ) دارند که می‌توان آنها را به تنهایی یا با یک غذا یا نوشیدنی همراه کرد .

بسیاری از مردم سیگاربرگ کشیدن را دوست دارند زیرا آنها را با مناسبت های خاص مانند تولد ، تعطیلات و عروسی مرتبط می دانند .
سیگار کشیدن مواد شیمیایی لذت بخش مانند دوپامین و نوراپی نفرین را در مغز آزاد می کند و پک های مداوم و طولانی مدت می تواند استرس را کاهش دهد .

مردم پاف کردن سیگار برگ را دوست دارند ، زیرا می توانند ساعت ها دوام بیاورند . در حالی که سیگار برگ کشیدن ، به طور کلی ، روشی محبوب برای استراحت افراد است ، اما بیشتر سیگارها بیش از یک ساعت دوام دارند ، در مقایسه با پیپ که معمولاً حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت البته بطور مداوم دوام دارند و سیگارتهایی که فقط حدود ۵ دقیقه دوام می‌آورند .

.

خرید سیگار برگ کوبایی

خرید سیگار برگ کوبایی

وقتی صحبت از کوبا به میان می آید شاید بی اقرار بتوان گفت اولین چیزی که درباره این کشور ، به ذهن می رسد ، سیگار برگ کوبایی باشند .اما چگونه صنعت تنباکو و سیگار به جزئی لاینفک از نام این جزیره زیبا تبدیل شده است !؟
در سال ۱۴۹۲ زمانی که کریستوف کلمب قدم به این جزیره نهاد ، اهالی بومی این سرزمین برای قرنها تنباکو مصرف می کردند ، آنها به گیاه تنباکو :Cohiba می‌گفتند و رسم بر این بود قبل از اسموک برگهای توتون ، آنها را دسته کرده و در میان برگهای نخل می پیچیدند و رول می‌کردند تا به شکل و فرم و تراکم مناسب جهت اسموک در بیایند .
این فرم ابتدایی و اولیه سیگار ، کریستوف کلمب را مجذوب خود کرد و به همین دلیل آن را به عنوان غنیمتی ارزشمند با خود به اسپانیا برد .به سرعت صنعت سیگار برگ شکل گرفت و کارخانه‌های ساخت آن ، نه در کوبا ، بلکه در اسپانیا ساخته شدند .

photo 2024 08 21 15 11 18

اولین کارخانه در سال ۱۶۷۶ شروع به فعالیت در زمینه ساخت و تولید سیگار برگ کرد .در اواخر قرن هجدهم ، زمانی که مشخص شد سیگار های ساخته شده در اسپانیا بسیار بهتر از سیگارهای ساخته شده با روش های ابتدایی در کوبا ، می باشند ، راه اندازی کارخانه های سیگار در کوبا رونق گرفت .در سال ۱۸۱۰ برندهای کوبایی سیگار به صورت تجاری ثبت شدند و با تصویب قانون تجارت آزاد تنباکو در کوبا توسط فردیناند هفتم پادشاه اسپانیا ، این صنعت شروع به پیشرفت کرد .
امروز سیگارهای کوبایی در سراسر جهان یافت می شوند . جذابیت و استایل این صنعت باعث شد که پیوند محکم و عمیقی بین آن و صاحبان قدرت و ثروت شکل گیرد و تا به امروز نیز ادامه پیدا کند علیرغم دانستن مضرات آن بر سلامت انسان .
مزارع اصلی کاشت و پرورش توتون در مرکز استان :Pinar Del Rio و به خصوص شهر توریستی :Vinales واقع شده اند .
امروز می توانید شاهد مزارع کاشت و پرورش توتون در کوبا باشید و روند کاشت و تولید توتون از بذر تا تبدیل شدن به سیگار را از نزدیک شاهد باشید و اگر خوش شانس باشید شاید بتوانید از مزارع و تولیدکنندگان کوچک محلی چند نخی سیگار با کیفیت کوبایی با قیمت مناسب نیز خریداری کنید .

سیگار برگ اروپایی
The European Cigar Manufacturers Association (ECMA) :

اتحادیه تولیدکنندگان سیگار برگ اروپایی ، در اوایل دهه ۹۰ میلادی به عنوان نماینده بدنه اصلی تولیدکنندگان سیگار در اروپا تاسیس شد و امروزه این اتحادیه نماینده تولیدکنندگان اصلی این صنعت در اروپا در زمینه تولید سیگار و سیگاریلو ، در کشورهایی نظیر :بلژیک ، دانمارک ، آلمان ، مجارستان ، ایتالیا ، هلند ، اسپانیا ( شامل جزایر قناری ) ، سوئیس ، می باشد .
اعضای این اتحادیه در مجموع ، بیش از ۹۰ درصد تولید و صادرات این صنعت در داخل و خارج از اتحادیه اروپا را بر عهده دارند .
تولید کنندگان سیگار برگ اروپایی ابداع کننده تولید سیگار به روش :Dry Cured میباشند .
اسامی برخی از تولیدکنندگان و برندهای مطرح سیگار برگ اروپایی به شرح زیر می باشد :
Avanti
Dannemann Cigar
De Nobili Cigar
Panter Cigar
Villiger
Toscano

سیگار برگ دومنیکن

Dominican Cigars :

سیگار برگ دومنیکن برپایه توتون های مختلف ، ترکیبات متفاوت و روش ها و متدهای گوناگون تهیه سیگار ، تولید می شوند و همین امر باعث ایجاد طعم و مزه و ویژگی های خاص و منحصر به فردی در سیگارهای دومینیکنی شده است .بعد از انقلاب کوبا در سال ۱۹۵۹ بسیاری از کشاورزان توتون از کوبا به سمت مناطق مختلف آمریکای مرکزی مهاجرت کردند .بر اساس شواهد تاریخی اعتبار انتقال بذرهای توتون کوبایی از منطقه : Vuelta Abajo و معرفی آن به دومینیکن به فردی به نام : Carlos Torano Sr نسبت داده شده است .
توتون های کوبایی بطور معمول تحت نام کل :Piloto Cubano شناخته می شوند .
بعد از این انتقال و در طی سالیان ، رقابت سختی بین سیگارهای با کیفیت دومینیکنی با رقبای اصلی سیگار برگ کوبایی ایجاد شده است .زمان ، آب ، خورشید در کنار هم باعث ایجاد منطقه مناسبی با خاک با کیفیت ، در آمریکای مرکزی جهت کاشت و پرورش توتون با بهره گیری از بذرهای با کیفیت ، برای تولید برخی از بهترین سیگار های موجود در بازار جهانی در طول تاریخ ، شده است .
هر دهکده در دومینیکن دارای آب و هوا و خاک مخصوص به آن منطقه می باشد که همین امر باعث ایجاد ویژگی های متفاوت ، خاص و منحصر به فرد در سیگارهای تولیدی در هر منطقه شده است .
به عنوان مثال توتون های پرورش یافته در شمال غربی منطقه :Villa Gonzalez که در زبان محلی به آن : La Canela گفته می‌شود توتون هایی گیرا و غنی می باشند ، در حالی که در جنوب غربی دهکده :Jacagua که دارای آب و هوای استوایی و خاک سنگین می باشد و اکثر کشاورزان تنها ۲ یا ۳ هکتار زمین جهت تولید و پرورش تون اختصاص داده اند توتون های لطیف تر و با کیفیتی متفاوت نسبت به توتون قبلی تولید می شود .
اکثر سیگار برگ های دومینیکن در داخل کشور و در کارخانه های محلی با استفاده از توتون‌های دومینیکنی ، کوبایی ، نیکاراگوئه ای ، اندونزیایی هندوراسی ، کامرونی ، برزیلی ، مکزیکی ، آمریکایی و ترکیب کردن آنها تولید می شوند .
اغلب از توتون های دومینیکنی جهت لایه درونی و گاهی لایه میانی استفاده میشود .سه گونه اصلی توتون استفاده شده در دومینیکن عبارتند از :Pilota Cubano – San Vicente – Olor
گونه :Pilota Cubano بهترین آنهاست که از بذر توتون کوبایی منطقه : Vuelta Abajo تولید شده است و بر اساس نوع سیگار تولیدی و گیرایی و کیفیت آن ، کارخانه ها از این گونه توتون در لایه درونی سیگار های خود استفاده می کنند .
توتون : San Vicente زیرگونه های به دست آمده از توتون : Pilota Cubano می باشد که در مزرعه : San Vicente در منطقه : Vuelta Abajo تولید شده است و نسبت به گونه اصلی خود ، سبک تر و لطیف تر و با گیرایی کمتری می باشد . دارای مزه‌ای خشک و نمکی و پروفایل طعمی خنثی می باشد .
تولیدکنندگان بر اساس سیگار های تولیدی و گیرایی مدنظر خود که گیرایی از بالا به پایین به سه سطح با نام‌های :Ligero – Seco – Volado شناخته می شوند ، از ترکیب این سه گونه توتون بهره می برند .
جمهوری دومینیکن با بارش های رگباری عصرگاهی و خنکی و نور خورشید بعد از آن ، بهشتی گمشده برای تولیدکنندگان بزرگ دنیای سیگار برگ های زیر می باشد :
Arturo Fuente
Cohiba
Macanudo
Partagas
Montecristo
در سال ۱۹۹۵ اولین سیگار ۱۰۰ درصد دومینیکنی در کیفیت برتر به نام :Fuente Opus X به بازار جهانی معرفی و عرضه شد و تا قبل از آن کمتر کسی احتمال می‌داد که بتوان با استفاده از توتونهای پرورش یافته در دومنیکن چنین محصول با کیفیت در سطح جهانی را تولید و عرضه کرد .
در پاسخ به منتقدان این امر تولید کننده سرشناس :Fuente اقدام به کاشت و پرورش توتون با استفاده از بذر های کوبایی در منطقه : Chateau de la Fuente کرد که نتیجه این کار توتون های بی‌نظیری تحت نام : Rosado دارای پروفایل قوی با ویژگی هایی پر از جزئیات و با گیرایی بالا شد .
برندهایی تحت نام :Cohiba و Partagas نیز توسط کارخانه های محلی در دومینیکن اقدام به تولید سیگار می کنند که محصولات آنها در رقابتی تنگاتنگ در کنار هم رده های کوبای خود به پیش می‌روند .
یکی دیگر از سیگار های به نام و شناخته شده در سطح جهانی که در دومینیکن نیز تولید می شود :Montecristo No.2 می باشد ، سیگاری پرطرفدار با شخصیت و کیفیتی مثال زدنی و منحصر به فرد در بازار مصرف جهانی .
دومینیکن دارای خاکی شبیه به کوبا اما با تفاوت ها و ویژگی ها و شخصیت منحصر به خود می باشد که قادر به تولید و پرورش توتون های گیرا ، غنی با پروفایل طعمی و عطری خاص و با کیفیت می‌باشد که بارها این امر را به اثبات رسانده است .

سیگار برگ نیکاراگوئه

تاریخچه سیگار برگ نیکاراگوئه

نیکاراگوئه امروزه یکی از پرچمداران دنیای سیگار به حساب می آید با تولید حدود سالانه ۱۵۰ میلیون نخ سیگار و عرضه آن در بازار مصرف ، در تاریخ صنعت سیگار ، جایگاه ویژه ای برای خود به ثبت رسانده است .بذرهای استفاده شده در تولید توتون در این کشور در حقیقت بذر توتون کوبایی می‌باشند .
در سال ۱۹۵۹ با انقلاب کوبا و در دست گرفتن قدرت توسط فیدل کاسترو و اعلام ملی‌شدن صنعت سیگار در این در این ، کشور موج وسیعی از مهاجرت در میان فعالان صنعت سیگار به خارج از کشور ، شکل گرفت .
آنها به دنبال یافتن زمین و خاک مناسب جهت ادامه کار و پیشه خود در کشورهای اطراف بودند . نیکاراگوئه در شمال این کشور دارای خاک و آب و هوا و زمین های مناسب جهت کاشت و پرورش توتون بود ، به حدی که به آن : نسخه دوم کوبا ، لقب داده بودند ، مناطقی مانند :Jalapa – Condega که جهت پرورش توتون ، بی نقص به حساب می آمدند .
دیکتاتور سابق نیکاراگوئه :Anastasio Somoza این فرصت را غنیمت شمارد و با توجه به سابقه نیکاراگوئه در تولید سیگارت و مشاهده خیلی وسیعی از مهاجران کوبایی ، تصمیم به ارائه تسهیلات و وام های مناسب جهت تشویق و ترغیب و دعوت از این مهاجران به اشتغال در صنعت سیگار این کشور گرفت .
در ابتدا سیگارهای تولیدی با استفاده از توتونهای نیکاراگوئه ای و در داخل کارگاه های کوچک محلی تولید می شدند ، با گذشت زمان اندکی برند های معروفی همچون : Padron و Arturo Fuente اقدام به تاسیس کارخانه های خود در مناطقی مانند : Esteli و شروع به تولید سیگار های باکیفیت کردند .
با وقوع انقلاب نیکاراگوئه ، اکثر مهاجرین و فعالان کوبایی در صنعت سیگار مجبور به ترک ناخواسته این کشور شدند ، به عنوان مثال خانواده :Fuente کوبا را ترک و به جمهوری دومینیکن نقل مکان کردند و دیگر تولید کنندگان نیز به مناطق دیگری همچون هندوراس مهاجرت کرده‌اند .
در ادامه با روی کار آمدن حاکمان جدید و تقلید از قوانین و راه و رسم کوبا شرایط کار در نیکاراگوئه سخت تر شد و در سال ۱۹۸۴ و تصویب قانون منع واردات دخانیات و سیگار در آمریکا ، صنعت تولید سیگار در نیکاراگوئه تقریباً به نابودی کشیده شد .
با گذر زمان و پشت سر گذاشتن التهابات و جنگ‌های داخلی ، سرانجام با لغو قانون ممنوعیت واردات سیگار در سال ۱۹۹۰ در آمریکا ، شروعی دوباره در صنعت سیگار نیکاراگوئه شکل گرفت .
در سال ۲۰۱۸ و با برکناری ژنرال :Sandinista و روی کار آمدن : Daniel Ortega و به دست گرفتن قدرت توسط او ، روند بازسازی صنعت سیگار در این کشور آغاز گردید .
در سال ۲۰۱۹ بسیاری از برندهای مطرح دنیای سیگار اقدام به تولید سیگار در این کشور و حتی استفاده از توتون های پرورش یافته در نیکاراگوئه در ساخت سیگارهای خود کردند ، برندهایی همچون :
San Cristobal
La Aroma De Cuba
Tatuaje
Montecristo Nicaragua
Rocky Patel
Melanio Figurado
Padron
Arturo Fuente
در طی این سالها تعداد زیادی از بهترین سیگار های تولید شده در دنیای سیگار که موفق به کسب عنوان بهترین سیگار سال نیز شده‌اند ، سیگار های تولید شده در نیکاراگوئه بوده اند .
با وجود تمام اغتشاشات و التهابات موجود در تاریخ این کشور ، به خاطر وجود خاک و آب و هوای مرغوب و مناسب در این کشور ، همچنان به عنوان منطقه‌ای مناسب جهت پرورش توتون و تولید سیگار ، توسط فعالان این صنعت ، دیده می‌شود .

سایت بررسی سیگار برگ های ایران و جهان

با امکان درج نظر و تجربه شما
https://cigarreviews.net
لطفا در سایت بالا نظر خود را در موردسیگار برگ هایی که استفاده کردید ثبت کنید

به نظرات شما نیازمندیم

فروشگاه سیگار برگ پاسارگادتاباک
فروشگاه پاسارگادتاباک

آخرین مقاله های انواع برندهای سیگار برگ در پاسارگاد تاباک