توتون سیگارپیچ موست ویرجینیا most virginia

در این مقاله می خوانید :

توتون سیگارپیچ موست ویرجینیا most virginia
most virginia

توتون سیگار پیچ موست ویرجینیا

ساده
۵٠ گرمی

توتون سیگارپیچ موست ویرجینیا most virginia

این توتون سیگارپیچ ، به عنوان یکی از نوع‌های توتون محبوب برای تهیه‌ی سیگارها مطرح است . این نوع توتون که به عنوان “موست ویرجینیا” (Most Virginia) شناخته می‌شود ، اشاره به آن دارد که دارای بیشترین محتوای ویرجینیا است . توتون ویرجینیا یکی از انواع توتون است که از برگه‌های نرم و روشنی تهیه می‌شود و برخلاف برخی انواع دیگر توتون ، دارای مقدار کمتری قطرینه و نیکوتین است . این ویژگی‌ها باعث می‌شود که توتون سیگارپیچ ، با طعم و بوی ملایم و نسبتاً خفیف مناسب باشد .

 

از جمله مشخصات کامل توتون سیگارپیچ ، می‌توان به نرمی و انعطاف‌پذیری برگه‌های آن ، رنگ روشن و زردی آن و مقدار کمتر نیکوتین و قطرینه اشاره کرد . این توتون معمولاً در فرآیند تهیه‌ی سیگارها با سایر انواع توتون‌ها ترکیب می‌شود تا طعم و نوع دود سیگار را تعیین کند .

 

توتون سیگار دست پیچ موست ویرجینیا محصولی از ویرجینیای تولید شده در قبرس شمالی است ، ویرجینیای موجود در این محصول بدون هیچ فرآوری و تنها با خشک شدن تحت تابش مستقیم خورشید و برش ریز رشته‌ای بدست آمده و بسته بندی شده است . این محصول از اسموک ملایمی برخوردار بوده و غیر آروماتیک است .

 

توتون Most Virginia

 

محصول قابل قبولی در میان برندهای مختلف توتون‌های سیگار پیچ است چرا که ترکیبی ساده داشته و بسیاری همین سادگی در ترکیب را برای یک توتون خوب در نظر دارند .

بیشتر بخوانید:  روز ولنتاین؛ تهاجم یا کمبود فرهنگی ؟!

 

تنباکو یا توتون گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود . نام تنباکو به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم گفته می‌شود که مناسب برای سیگار و پیپ است .

 

طعم : ساده

محتوی : ویرجینیا

برش : رشته‌ای ریز

ترکیب : غیر آروماتیک

گیرایی : ملایم

این توتون کم رطوبت است

بیشتر بخوانید :توتون سیگارپیچ استنلی – ویرجینیا

 

خرید توتون سیگارپیچ موست ویرجینیا most virginia

توتون سیگارپیچ موست ویرجینیا most virginia

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *