توتون پیپ Mac Baren HH Ristica | توتون پیپ مک بارن

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ Mac Baren HH Ristica | توتون پیپ مک بارن
توتون پیپ Mac Baren HH Ristica | توتون پیپ مک بارن

توتون پیپ Mac Baren HH Ristica |توتون پیپ مک بارن

مقدمه توتون پیپ Mac Baren HH Ristica :

این توتون پیپ بر اساس یک ایده چالش‌برانگیز یعنی استفاده از گونه توتونی که می‌توان گفت بر پایه آن توتون‌ پیپ مدرن امروزی ، از دنیای غرب وحشی گذشته ، شکل گرفته است یعنی توتون : Nicotina Rustica که بومی مکزیک است و امروزه در اروپا ، آفریقا و آسیا پرورش داده می شود و عنصر اصلی توتون های قوی و گیرای سبک انگلیش ، لاتاکیا و سوماترا می باشد و استفاده از نوعی گونه سنتی و قدیمی و با اصالت دیگر در دنیای توتون پیپ ، کمپانی مک لارن شروع به تهیه و تولید محصولی جدید جهت ارائه به بازار مصرف در سال ۲۰۲۱ کرد .

نحوه تولید این توتون پیپ :

در جهت تولید این محصول و با استفاده از دو گونه اصلی توتون یعنی :Nicotina Rustica Virginia پروسه تهیه این محصول جدید شروع شد و پس از طی مراحل مختلف و گوناگون و آزمایش ترکیبات مختلف از این دو گونه و تکرار و تکرار و تکرار … سرانجام با افزودن عنصر سومی یعنی اندکی توتونی برلی به آن و استفاده از روشهای فرآوری مختلف همچون فشرده سازی با حرارت بالا به جهت رسیدن به طعمی با کیفیت و مطلوب ، موفق به ارائه محصولی ناب و خالص از زیر مجموعه تولیدات انحصاری خود یعنی سری محصولات HH و تحت نام :HH Rustica در سال ۲۰۲۱ شدند .

تاریخچه استفاده از این توتون پیپ :

توتون پیپ مک بارن

بیشتر بخوانید:  تبلیغات مضرات سیگار در سنگاپور

در سال ۱۶۰۷ استعمارگران انگلیسی با توتون :Nicotina Rustica آشنا شدند که در منطقه آمریکای شمالی توسط بومیان در پیپ های سفالی کشیده می شد و این آشنایی ، پایه و شروع تولید توتون های تیپ امروزی شد .

البته به دلیل گیرا بودن و مقدار نیکوتین بالا به جهت مناسب کردن با ذائقه امروزی از روشهای عمل آوری گوناگونی استفاده می شود تا مصرف آن برای اکثر دوستداران توتون پیپ ، امکان‌پذیر باشد .

توتون پیپ Mac Baren HH Ristica |مک بارن

ترکیبات توتون پیپ Mac Baren HH Ristica :

این محصول ترکیبی است بر پایه ویرجینیا و برلی و علیرغم تلطیف کردن های بسیار حاوی مقدار نیکوتین بالا که مصرف آن شما را به یاد گذشته های دور و توتون های خالص و ناب و گیرای قدیمی خواهد انداخت .

می توان گفت این محصول در میان سبد تولیدات کمپانی مک بارن بالاترین میزان نیکوتین را داراست و در میان دیگر توتون های موجود در بازار مصرف از برندهای دیگر نیز در رتبه بالایی از جهت دارا بودن مقدار نیکوتین قرار دارد .به صورت فلیک برش خورده است .

نکات استفاده از توتون پیپ Mac Baren HH Ristica :

هوادهی قبل از بارگذاری در صورت نیاز و اسموک آرام فراموش نشود .
به دلیل گیرایی بالا حتما توصیه می شود بعد از صرف وعده غذایی استفاده شود .

جهت خرید توتون های پیپ مرغوب روی لینک زیر کلیک کنید:

فروشگاه خرید توتون پیپ

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب انواع توتون مک بارن به لینک زیر مراجعه کنید

توتون پیپ مک بارن

توتون Mac Baren HH Ristica

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *