دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد

در این مقاله می خوانید :

دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد

سیگار برگ Don Tomás Nicaragua Rothschild

برخی از فرمت‌های سیگار وجود دارند که بارها و بارها با آنها مواجه می‌شوید و تقریباً توسط هر تولیدکننده‌ای در محدوده محصولات گنجانده می‌شوند . این فرمت‌ها شامل روبوستو ، تورو ، کرونا و چرچیل می‌باشند و فرمت‌هایی وجود دارند که زمانی رایج بودند و بعداً به فراموشی سپرده شدند یا تنها در برخی کشورها تولید و عرضه می‌شوند . به عنوان مثال ، فرمت‌های پرفکتو ، ماروا یا سروانتس و سپس فرمت‌هایی وجود دارند که نه واقعاً نادر هستند و نه کلاسیک و همه با آنها آشنا نیستند .

روتشیلد را می‌توان در این دسته طبقه‌بندی کرد ، اگرچه هنوز به‌طور کامل از صحنه محو نشده است . کسانی که آن را دوست دارند ، اکنون می‌توانند به دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد ، که در آمریکای مرکزی تولید می‌شود ، روی بیاورند . دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد یک سیگار دست‌پیچ از گروه تنباکوی اسکاندیناوی است .

این سیگار بیشتر برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است و نه برای عرضه توسط سیگارهای جنرال در ایالات متحده . همراه با فرمت‌های دیگر – روبوستو ، لیندوس و تورو – دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد در سال ۲۰۱۵ در آلمان ، بلژیک ، هلند و کانادا عرضه شد و باید بتواند به راحتی علاقه‌مندان را به خود جذب کند .

هر کسی که این سیگار با لایه پرکننده بلند از آمریکای مرکزی را انتخاب می‌کند ، به تنباکوی نیکاراگوئه‌ای یک فرصت می‌دهد . این تنباکو قلب دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد است و تحت نظارت پدرو گوردیان قرار دارد . به همراه آگوستین گارسیا از گروه تنباکوی اسکاندیناوی ، او مسئول ترکیب هماهنگ دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد است که به سه کشور اختصاص دارد . تنباکوی نیکاراگوئه‌ای به عنوان لفاف جالاپا (شید) با رنگ نسبتاً تیره و به عنوان بخشی از ترکیب پرکننده استفاده می‌شود . این ترکیب تنباکویی در دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد با یک لایه میانی آراپیراکا از کشت برزیل تکمیل می‌شود . دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد همچنین شامل برگ‌های تنباکو از جمهوری دومینیکن (پیلوتو) به عنوان بخشی از ترکیب پرکننده خود است .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ خوب!

ظاهر دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد

دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد دارای قطر ضخیمی مشابه با روبوستو است . این قطر ۱۹.۸ میلی‌متر است و بنابراین معادل رینگ گیج محبوب و نسبتاً حجیم ۵۰ است . علاوه بر این ، طول آن ۱۱.۴۳ سانتی‌متر است . این اندازه دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد را بین لیندوس بسیار کوتاه و روبوستوی تقریباً متوسط قرار می‌دهد . این سیگار دارای یک باندرول آبی جذاب است و می‌توان آن را به صورت تکی یا در جعبه‌های ده‌تایی ( که آن هم آبی زیباست ) از فروشگاه پاسارگادتاباک سفارش دهید .

Don Tomás Nicaragua Rothschild معاصر از این نظر مورد توجه قرار می‌گیرد که ، مانند تعداد زیادی از سیگارهای نیکاراگوئه‌ای ، یک میانگین خوشایند است . این سیگار دارای طعمی متوسط‌ در نظر گرفته می‌شود ، با کشیدنی متوسط و مدت زمان اسموک کوتاه تا متوسط و همچنین نمایانگر تعادل موفقی بین سنت و مدرنیته است . طعم و عطر دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد عمدتاً شامل ادویه‌ها بدون تند و خشن است .

یک زیرطعم کمی تلخ از آجیل‌ها ، به خصوص فندق ، قابل تشخیص است . نت‌های شیرین و شور نیز در آن دیده می‌شود . دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد همچنین دارای یک زیرطعم چوبی است . به طور کلی ، دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد به عنوان یک فرمت کوچک و باکیفیت که برای استفاده روزانه مناسب است ، توصیف می‌شود .

مشخصات Don Tomás Nicaragua Rothschild

Cover sheet type : Macaw
Cover page type : Shade , Jalapa
brand : Don Tomas
format : Robusto
Strength : medium
Production typeHand rolled
Origin of the filler tobacco : Nicaragua
Origin of the binder : Brazil
Origin of the wrapper: Nicaragua
seriesNicaragua
Country of Manufacture : Nicaragua
Length : 11.43 cm
Diameter : 19.84 mm
Ring Gauge: 50 Inch

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ یا پیپ: یکبار برای همیشه

بیشتر بخوانید : تاریخ سیگاربرگ در نیکاراگوئه

دن تومس نیکاراگوئه روتشیلد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *