سیگاربرگ لیمیتید ادیشن ماسترو رحیمی

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ لیمیتید ادیشن ماسترو رحیمی

نهمین مدل سیگاربرگ تولیدی ماسترو رحیمی
اولین سیگاربرگ در ایران به صورت اصولی در تاریخ :
اول آگوست ۲۰۱۹ (دهم مرداد ۱۳۹۸)
ساخته شد و
در مورخ ۷ مهرماه ۱۴۰۳

نهمین مدل سیگار برگ ماسترو رحیمی رونمایی شد

بعد از ربع قرن حضور در صنعت دخانیات و دنیای پیپ و تنباکو و سیگاربرگ و در حدود پانزده سال فعالیت حرفه ای در این وادی ، هنوز خود را یک تازه وارد در دنیای وسیع سیگار برگ می دانیم و هستیم ، مخصوصاً در تولید و ساخت سیگاربرگ .

همانطور که می گویند ، تمرین ، کلید موفقیت است . بنابراین ، سرلوحه فعالیت ما در این راه ، ممارست و تلاش ، تکرار و کسب علم بوده و هست .

و اما در مورد این سیگار برگ ، اول از همه ، جنبه فیزیکی و ظاهری کلی سیگاربرگ ، زیبا است ، رنگ تنباکویی قهوه ای متوسط ​​و روشن زیبایی دارد .

در راستای تولید سیگاربرگ های دست پیچ مجموعه پاسارگاد تاباک اینک تولیدی جدید بصورت کاملا دست پیچ و بهره بردن از تنباکوهای صد درصد کوبایی بصورت تولید محدود و مناسبتی روانه بازار مصرف شده است .

در آغاز اسموک این سیگار همانطور که در سیگارهای با کیفیت کوبایی انتظار دارید ، شاید مسیر هوایی کمی فشرده باشد اما به هیچ وجه ناخوشایند نیست که این امر به دلیل استفاده از تنباکوهای کهنه شده در ساخت این سیگار و همچنین کهنه کردن سیگار تولید شده به مدت چند سال قبل از ارائه به بازار مصرف است . پیشنهاد می کنیم که برای کمک به کام گیری راحت و داشتن مسیر هوایی مناسب ، یک برش مستقیم به آن بدهید .

بیشتر بخوانید:  کتاب پیپ

طعم اولیه لذیذ و خوش طعم با لایه‌های پیچیده شامل ، مغزیجات و آجیل ، شکلات شیری ، ادویه‌ها (ادویه‌های پخت) مخلوط شده در دهان است و از ادویه ها ، منظور هیچ چیز فلفلی یا خشن نیست .

این سیگاربرگ به دلیل پشت سر گذاشتن فرآیند کهنه شدن کاملا ملایم و متعادل است . حتی در پایان اسموک در دهان خود ، مقداری نت های میوه‌ای و شیرین احساس خواهید کرد . از همان کام های اوایه نوید یک اسموک با کیفیت و آرامش بخش داده می شود .

سیگاربرگ لیمیتید ادیشن ماسترو رحیمی
سیگاربرگ لیمیتید ادیشن ماسترو رحیمی

در ادامه مسیر اسموک این سیگاربرگ ، تکامل سیگار بسیار ظریف و متعادل و حرفه ای است و به آرامی شروع به ایجاد نت های شکلاتی تیره تر می کند که با مقداری چرم و تنباکوی کهنه مخلوط شده است . می توان گفت سوختن سیگار با خاکستر حلقه‌ای خوبی که درست می کند ، عالی است. به آرامی تمرکز و ساختار روی حس دهان نیز افزایش می یابد . واقعاً از تکامل اسموک این سیگار برگ با کیفیت شگفت زده خواهید شد و لذت خواهید برد .

با نزدیک شدن به پایان اسموک این سیگاربرگ ، سیگار کمی قدرت پیدا می کند . اما هنوز هم قوام آن ملایم و لطیف باقی می ماند . طعم ها متمرکز هستند و لایه های خوبی را از خود نشان می دهند . به نظر می رسد همه چیز به خوبی با هم ترکیب شده و لایه لایه شده است . یک اسموک واقعاً خوب و با کیفیت و لذت بخش ، برای مصرف بعد از ظهر یا صبح بسیار لذت بخش است و پیشنهاد می شود . قسمت پایانی اسموک آن تکامل یافته است و نت های شکلات تیره/شیر ، چرمی ، ادویه‌های آشپزی ( عمدتاً وانیل ، جوز هندی ) را با رنگی از به و انجیر شیرین ارائه می‌کند .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ Cohiba Coronas Especiales

لازم به ذکر است که فاکتور کهنه بودن ، قطعاً برای این سیگار مفید و قابل توجه است .

لذت بردن و درک سیگارهای کهنه شده دنیایی متفاوت است و تجربه ای مناسب می طلبد تا واقعاً از نحوه کشیدن آنها ، یک اسموک محکم و خوب ، مجذوب و تحت تأثیر قرار بگیرید و لدت لازم را ببرید . پیچیدگی های موجود در این سیگار باعث می‌شود که در هنگام اسموک آن به فکر فرو روید ، تکامل حاصل از کهنه بودن بر روی روایح و احساس سیگار در دهان قابل توجه است . این سیگار برگ برای لذت بردن از اسموک صبح گاهی یا بعد از ظهر خوب ، همراه با مقداری قهوه اسپرسو یا فقط آب ، انتخابی کامل است .

خود سیگاربرگ برای اثبات طعم و پیچیدگی خود نیازی به پشتیبانی و همراهی دیگری ندارد !

امیدواریم شانس تهیه و اسموک این سیگاربرگ را داشته باشید !

نهمین سیگاربرگ دست پیچ ماسترو رحیمی به تعداد محدود

ماسترو رحیمی اولین تولید کننده سیگاربرگ و آن هم به تعداد محدود در ایران می باشند

این سیگاربرگ فقط به اعضای انجمن سفر و پیپ فروخته می شود

🇮🇷First Iranian Handrolled cigar🇮🇷
۱۰۰ % cuban Tobacco 🇨🇺

از سری تولیدات اولین سیگاربرگ
دست پیچ ایرانی
با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی
تولید بسیار محدود
توسط ماسترو رحیمی

Limited edition
Mastro Rahimi
۱۱۵۷
سیگاربرگ مناسبتی
۱۴۰۳/۷/۷
به افتخار ماسترو ، استاد کامران و حمایت های ۱۱۵۷

اولین سیگار برگ دست پیچ ایرانی با برگ کوبایی در ایران

بیشتر بخوانید : ساخت اولین سیگار برگ در ایران

 

سیگاربرگ مناسبتی ۱۴۰۳/۷/۷ به افتخار ماسترو ، استاد کامران و حمایت های ۱۱۵۷

5 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ لیمیتید ادیشن ماسترو رحیمی»

  1. درود بر ماسترو رحیمی عزیز

    سیگار برگ های دستپیچ شما نشان از دانش و مهارت بالای شماست

    بدون نقص و بی نظیر

    بهتون افتخار میکنم

  2. وااااااااااااووووووو باورم نمیشه بازم دستاورد و افتخاری دیگه ای برای ایرانیان
    بسیار مشتاق به اسموک این اثر هنری هستم

  3. دکتر یونس آرمانی

    خیلی مشتاقم این سیگار برگ رو تست کنم
    و میتونم قطعا مثل سیگار برگ های دست پیچ دیگه بی نظیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب ها