سیگار برگ A. Flores Half Corona Sun Grown

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ A. Flores Half Corona Sun Grown
A. Flores 1975 Gran Reserva Half Corona Sun Grown
تنباکوی لایه پر کننده این سیگار کوچک و با کیفیت ، از جمهوری دومینیکن و نیکاراگوئه تامین می‌شود . یک سیگار کوچک با قدرت و ادویه در زمینه قدرت !

سیگاری است از برند A. Flores ، سری Grand Reserve

مبدا : جمهوری دومینیکن

مدت اسموک : ۲۰ تا ۴۵ دقیقه

قدرت : متوسط

فرمت : کرونای نیمه

نوع لفاف : سان‌گراون

منشاء برگ‌ها : جمهوری دومینیکن، نیکاراگوئه

رینگ گیج : ۴۶

طول (میلیمتر) : ۸۹

قطر (میلیمتر) : ۱۸.۳

عطر : قهوه ، چرم ، شیرین ، چوب سرو
شکل: گرد

ساختار : لانگ‌فیلر

ادویه : متوسط اراماتیک

مقاومت کششی : عالی

بسته‌بندی تکی : درپوش سرو

بسته‌بندی کریت : جعبه فلزی .

سیگار برگ A. Flores Half Corona Sun Grown

یک قطعه ویژه از بهترین کیفیت دنیای سیگار است . بسته‌بندی آن به معنای واقعی شما برای جشن گرفتن از لذت اسموکی با کیفیت دعوت می کند ، زیرا باید ابتدا از یک روبان مخمل سیاه آزاد شود که سرانجام انتهای حساس سیگار کوچک را حفاظت می‌کند .

سپس با دقت آن را از رول کوتاه ساخته شده از لایه‌های چوب سرو بیرون می‌آورید که سیگار کوچک را به طور محافظانه محافظت می‌کند که به طور کامل پیچیده شده است و به علاقه‌مندان به لذت بردن از تنباکو دقیقاً مقاومت مورد نیاز برای لذت بردن از تنباکوی باکیفیت را ارائه می‌دهد .

یک لفاف برگ سان‌گراون از اکوادور به طور قابل توجهی به تجربه طعم قوی کمک می‌کند . از اولین اسموک ، Half Corona کوچک اما قدرتمند است ، زیرا با اعتماد به نفس بسیاری از ادویه‌ها و نیکوتین را ارائه می‌دهد .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales

با قطر ۱۸.۳ میلیمتر و طول ۸۹ میلیمتر ، ما یک Short Corona در دستانمان داریم که بیش از نیم ساعت لذت اسموک تنباکو قوی را به بهترین شکل در قالب یک تحفه کارائیبی ارائه می‌دهد .

سیگار برگ A. Flores Half Corona Sun Grown

در یک کارخانه در تامبوریل در جمهوری دومینیکن تولید می‌شود . سیگارهای PDR به همراه مالک و مهارت‌آموز آبه فلورز و با کمک برادران رودریگز در آنجا ساخته می‌شوند ، اما همچنین سری‌های کوچکتری با سیگارهای بسیار جذاب دیگر نیز وجود دارد . آنها ارزش تجربه ، هنر دست و کیفیت بسیار خوب را آشکار می کنند .

سیگار برگ دومینیکن A. Flores Half Corona Sun Grown

یک سیگار استثنایی و قوی است . به علاقه‌مندان تجربه‌کرده توصیه می‌شود و می‌تواند همچنین به عنوان همراهی برای یک نوشیدنی قوی مناسب باشد .

سیگاری کوچک و کوتاه با کلاهک کوتاه وسه گانه . به‌طور یکنواخت سوخته و دودی از چوب سرو به همراه یک نت تافی و فلفل سفید را ارائه می‌دهد ، پیش از اتمام با طعم مرکبات .

سیگار برگ A. Flores Half Corona Sun Grown

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *