سیگار برگ Cohiba Lanceros

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ Cohiba Lanceros
سیگاربرگ کوهیبا لنسروس
سیگاربرگ کوهیبا بسیار کم یاب و نایاب
سیگار برگ دست پیچ سال ۲۰۰۳ 🤩
Cohiba Lanceros
Totalmente a mano
Habana cuba
🇨🇺
سیگار برگ کوهیبا کلکسیونی

نخی

سیگار برگ کوبایی  Cohiba Lanceros

سیگار برگ Cohiba Lanceros

مسلماً یکی از مشهورترین سیگار برگ ها است . با اندازه‌های ۷ و نیم اینچ و رینگ گیج ۳۸ ، بلند و باریک ، دقیقا همان چیزی است که Cohiba Lancero ادعا می کند ، در زمانه ای که گرایش افراد به سیگار برگ های کوتاه‌تر و چاق‌تر و هر چه قطور تر بهتر ، است و گاهی رقابتی وجود دارد که سیگاربرگ چه کسی قطورتر است .

به دلایل غیرقابل درک ، سیگارهای باریک در حال حاضر کمتر مورد توحه قرار می گیرند و نمونه‌های متعددی تولیدشان متوقف شده است (خوشبختانه ، بسیاری از سازندگان این اندازه را دوست دارند ، بنابراین ما هنوز انقراض کامل را ندیده‌ایم ) . افرادی که تازه وارد دنیای سیگاربرگ شده‌اند بهتر است به آنچه که قدیمی‌ها لذت می‌بردند ، بیشتر توجه کنند و سالها تجربه باعث شده است که بسیاری از آنها به تعداد روزافزون علاقه مندان سیگار برگ های باریک بپیوندند .

سیگار برگ Cohiba Lanceros :

درباره پاناتلایی ، بلند ، باریک یعنی کوهیبا لنسروس صحبت می کنیم . لانسروها در گروه وسیع تری به نام پاناتلاها قرار می گیرند ( لانسروها گاهی اوقات پاناتلاهای بلند نیز نامیده می شوند ) .

سیگار برگ Cohiba Lanceros

۷.۵ اینچ طول و رینگ گیج ۳۸ دارد . از سیگارهای شگفت انگیز دیگر در این محدوده ، می توان به

Trinidad Fundadores

با ۷.۵ اینچ طول و رینگ گیج ۴۰ و

Montecristo Especiale

شماره ۱ اشاره کنیم البته موارد دیگری نیز وجود دارد . همانطور که انتظار می رود ، لفاف در اینجا نقش بسیار مشخص تری ایفا می کند ، زیرا درصد بسیار بیشتری از برگ مورد استفاده برای سیگار برگ را در برمی گیرد زیرا به طور طبیعی پرکننده کمتری مورد نیاز است .

سیگار برگ Cohiba Lanceros

یکی از با شکوه ترین لفاف ها ، یک رنگ زیبای کلرادو روزادو را دارد . گفته می شود که تأثیر بیشتر لفاف ، طعم تروآر اصلی را بیشتر به سیگار می دهد . اگر سازندگان به برگ لفاف مناسب و خوب دسترسی ندارند ، نباید این اندازه را تولید کنند .

یکی از مشکلات این سیگارها این است که پیچیدن آنها سخت تر از سیگارهای کوتاه است .

پر شدن بیش از حد و کم پر شدن از چالش های تولید این فرمت هستند . کم پر شدن می تواند به معنای سوزش داغ و تلخی باشد . پر کردن بیش از حد بر مسیر هوایی تاثیر می گذارد . بنابراین این بدان معناست که بسیاری از تولیدکنندگان از بهترین غلطک های خود برای این تولید این سیگاربرگ ها استفاده می کنند ،

بیشتر بخوانید:  قول شرکت دخانیات

بنابراین وقتی خوب هستند ، بسیار بسیار خوب هستند . یک بار مقایسه ای دوست داشتنی انجام شد که نشان می داد سیگارهای بلند و باریک معادل یک وعده غذایی خوب هستند ، در حالی که سیگارهای چاق تر و کوتاه تر بیشتر شبیه بوفه ای هستند که همه چیز می توانید در آن یافت .

سیگار برگ Cohiba Lanceros :

همه اینها به روزهای اولیه رژیم فیدل کاسترو برمی‌گردد و داستانی که آنقدر شناخته شده است که بسیاری آن را یک اسطوره می‌دانند .

داستان در اوایل دهه ۱۹۶۰ ، اندکی پس از انقلاب آغاز می شود . در آن زمان نه چیزی به نام لنسرو وجود داشت و نه برندی به نام کوهیبا . در آن داستان درباره Cohiba Maduro 5 ، نقل شد که ماروین شانکن ، بنیانگذار مجله Cigar Aficionado ، مجله ای که احتمالاً بیش از هر مجله دیگری برای ترویج علاقه به سیگار برگ فعالیت انجام داده است ، با فیدل کاسترو در دهه ۱۹۹۰ انجام داده است .

خود کاسترو شرح داد که هر دو چگونه به وجود آمدند . همه اینها به لطف سیگاری بود که کاسترو بادیگارد خود را در حال سیگار کشیدن دید .

کاسترو می گوید : من آن مرد را دیدم که سیگار برگ بسیار معطر و بسیار خوبی می کشید و از او پرسیدم چه مارکی می کشد . او به من گفت که این یک ترکیب خاص است ، اما از دوستی که سیگار درست می کند ، آن را گرفته است ، به او گفتم بیا این مرد را پیدا کنیم . سیگار را امتحان کردم و آنقدر خوب یافتم که با او تماس گرفتیم و از او پرسیدیم که چگونه آن را درست می کند . او درباره ترکیب تنباکوی که استفاده می کرد توضیح داد .

او گفت از کدام برگ از کدام مزارع تنباکو استفاده کرده است . از لفاف هایی که استفاده می کرد و چیزهای دیگر هم به ما گفت . ما یک گروه سیگارساز پیدا کردیم . مواد را به آنها دادیم و کارخانه به این ترتیب تأسیس شد . اکنون کوهیبا در سراسر جهان شناخته شده است . کاسترو به زودی کارخانه ای را افتتاح کرد که به تولید این سیگار با شکوه اختصاص داشت و در راستای امتیاز قدرت ، خود را به عنوان مردی برای آزمایش کیفیت خروجی معرفی کرد .

بحث هایی در مورد اینکه این سیگارها برای اولین بار در کجا ساخته شدند وجود دارد ، اما طولی نکشید که عمارت قدیمی اسپانیایی فوق العاده در حومه هاوانا معروف به El Laguito خانه آنها شد .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ ایتالیایی

برخی از مقامات ادعا می کنند که محل اصلی تولید در پینار دل ریو بوده است ، منطقه ای زیبا که نه تنها برای بهترین مزارع تنباکو در جهان ، بلکه برای موگوت های شگفت انگیز (کوه های آهکی) ارزش بازدید دارد .

محل تولید ظاهراً کاخ متروکه مارچیونس پینار دل ریو بود . آن عمارت قدیمی اکنون موزه‌ای اختصاص داده شده به علوم طبیعی را در خود جای داده است و به بازدیدکنندگان می‌پردازد که یک تیرانوزوروس رکس عظیم بتونی را به نمایش می‌گذارد ، با وجود اینکه ظاهراً این جانور غول‌پیکر هرگز در کوبا پیدا نشده است . باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده و بانوی اول میشل اوباما در سفر تاریخی خود به کوبا در مارس ۲۰۱۶ از موزه بازدید کردند .

مین ران نی ، در اثر باشکوه خود ، دایره المعارف مصور سیگارهای هاوانا پس از انقلاب ، نظریه دیگری دارد . او فکر می کند که آنها از سال ۱۹۶۴ قبل از انتقال به ال لاگیتو در سال ۱۹۶۷ در یک باشگاه محلی سابق ساخته شده اند . آن ملک در سال ۱۹۶۶ به “خانواده سیگار” آورده شده بود ( اگرچه مقامات بر سر زمان دقیق بحث می کنند ) .

قبلاً محل سکونت خانواده فاولر بود که ثروت خود را از طریق شکر ( و همچنین راه آهن ، بانک ، خطوط هوایی و غیره ) به دست آورد و به شدت درگیر سیاست کوبا بود ، درست به اوایل جنگ استقلال . خانواده ای که پس از انقلاب گریختند ، با کوبا کارشان تمام نشده بود ، اما می توان فهمید که یکی از اعضای خانواده درگیر فاجعه خلیج خوک ها بوده و دستگیر و زندانی شده است . سپس داستان نشان می دهد که او با مقداری پنی سیلین معاوضه شده است . سایر فرزندان مستقر در ایالات متحده همچنان در مخالفت خود با رژیم فعلی فعال هستند .

در همین حال ، مردی که آن سیگارهای اصلی را برای کاسترو پیچید ، ادواردو ریورا ایریزاری ، نقل شده است که او در سال ۱۹۶۳ در El Laguito کار می‌کرد . این Rivera Irizarri بود که تخمیر سه گانه تنباکوی را که برای سیگار برگ های Cohiba در نظر گرفته شده بود تحریک کرد – سایر تولیدکنندگان از یک فرآیند تخمیر مضاعف استفاده می کنند . وقتی El Laguito درهای خود را باز کرد ، اولین نیاز افراد پیچنده سیگار بود .

در یکی از تصمیمات تجاری جالب‌تر ، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که حدود ۲۰۰ روسپی محلی جمع‌آوری شده‌اند و برای حرفه جدیدشان آموزش دیده‌اند – دو پرنده ، یک سنگ ؟ از آن زمان تا کنون نیروی کار تقریباً تماماً زن را حفظ کرده است . این تصمیم توسط دوست دختر کاسترو ، سلیا سانچز گرفته شده است ، که گفته می شود او نیز محل اقامت را انتخاب کرده است . سانچز همچنین یکی از انقلابیون اولیه بود . بسیاری از دختران در جاهای دیگر سیگار می پیچند اما حدود ۲۰ نفر به عنوان نیروی کار کارخانه باقی ماندند . خیلی زود ، آنها سالانه حدود ۶۵۰۰۰۰ سیگار برگ تولید می کردند .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ مودز پریمیوم

اکنون تولید سالانه به حدود سه میلیون سیگار افزایش یافته است ، اگرچه این میزان در مقایسه با کارخانه‌های بزرگ هنوز کوچک است . در ابتدا ، El Laguito فقط برای سیگارهای Cohiba محفوظ بود ، اما بعداً این مورد به ترینیداد (و برای مدتی Davidoffs – که در سال ۱۹۹۰ متوقف شد) گسترش یافت . در سال ۱۹۶۶ ، نام تجاری Cohiba راه اندازی شد ، اما تا اوایل دهه ۱۹۸۰ در دسترس عموم قرار نگرفت .

در روزهای اول ، همه اینها برای کاسترو بود یا به عنوان هدایای دیپلماتیک استفاده می شد ، اگرچه ریورا ایریزاری تأیید کرده است که تنها فردی که صلاحیت ارائه آنها را به عنوان هدیه دارد ، خود کاسترو بوده است . ممکن است کمونیست باشند ، اما هیچ چیز سرمایه‌دارتر از ایجاد تقاضا نیست و هیچ چیز مانند اینکه به هواخواهان بگوییم نمی‌توانند چیزی داشته باشند ، تقاضا ایجاد نمی‌کند . بنابراین زمانی که خط Cohiba در سال ۱۹۸۲ عرضه شد ، تقاضا بسیار زیاد بود .

این نام از ساکنان اصلی کوبا گرفته شده است که گیاه تنباکو و سیگارهای ابتدایی را که از آن می پیچیدند «کوهیبا» می نامیدند . گفته می شود که این تصمیم توسط سلیا سانچز گرفته شده است . سیگارهای متعدد دیگری با نام تجاری Cohiba در طول سال ها ظاهر شده اند و Lancero تقریباً به یک اسطوره تبدیل شده است .

اسموک سیگار ، عالی است . عسل اغلب به عنوان بخشی از “DNA” کوهیبا نقل می شود و این سیگار در تمام طول مسیر کاملاً عسلی بود . عسل تند ، لانه زنبوری ، عسل روی نان تست طعمی جذاب و دلچسب . در نیمه راه یک نت آجیلی دوست داشتنی ایجاد می شود که برای بقیه راه اسموک سیگاربرگ نیز حفظ می شود . مقداری نت دارچین و علف لیمو و رگه ای از شکلات تلخ ، تلخی یا سوختن داغ وجود ندارد و مسیر هوایی در عین محکم بودن ، بسیار خوب است . متعادل و با ساختاری بی نقص . این سیگارها برای سالهای طولانی کهنه می شوند و بهبود می یابند . سیگاری درخشان و با کیفت .

و به قول نقل قولی معروف :

Tall is beautiful !

جهت خرید سیگار برگ Cohiba Lanceros کلیک کنید

سیگار برگ Cohiba Lanceros

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ Cohiba Lanceros»

  1. درود بر ماسترو رحیمی عزیز که هر جا اسم شما و مجموعه پاسارگادتاباک اومد
    جز تحسین شما بخاطر دستاورد هاتون و فروش اجناس اورجینالتون چیزی نشنیدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *