سیگار برگ Cohiba secretos maduro 5

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ Cohiba secretos maduro 5

سیگار برگ کوهیبا

Cohiba Secretos Maduro 5 :

در سال ۲۰۰۷ به عنوان بخشی از سری باشکوه مادورو عرضه شد .

Cohiba Secretos Maduro 5

یک جواهر نهفته در مجموعه Cohiba است . ظاهری چشمگیر ، پروفایل طعمی متغیر و زیرلایه‌های علفی ظریف و پیچیده آن ، این سیگار را به یک لذت ناب از اسموک یک سیگار تبدیل کرده است .

بررسی اجمالی سیگار برگ کوهیبا Cohiba secretos maduro 5

این سیگار در شکل Petit Corona با طول کمی بیش از ۴ اینچ و رینگ گیج ۴۰ ، کوتاه‌ترین سیگار از سری زیبای مادورو است . لفافه آن یک برگ مادورو قهوه‌ای تک‌پوست است که به مدت پنج سال کهنه شده است . فرآیند تخمیر ارگانیک به این سیگار بویی زمینی و لذت‌بخش می‌بخشد .

این سیگار با طعم‌های قوی ، بدنه‌ای متوسط تا قوی دارد که تعادل میان طعم‌های کلاسیک سیگار را به خوبی ارائه می‌کند . پایه‌ای علفی و شیرین با لایه‌های ادویه‌ای و زمینی همراه است . مانند بسیاری از سیگارهای Cohiba ، در یک سوم دوم اسموک ، طعم بشکه سدر به شکلی دلپذیری ظاهر می‌شود و با نت‌های قهوه و شکر قهوه‌ای ترکیب می‌شود .

Cohiba Secretos Maduro 5

دودی غلیظ و کرمی با رنگ آبی مه‌آلود تولید می‌کند . این دود در فضای اطراف شما جریان پیدا می‌کند ، بنابراین این سیگار برای روشن کردن در یک مکان شلوغ مناسب نیست . از این سیگار در خانه و یا محیط های خصوصی تر لذت ببرید . اسموک آن طولانی نیست و مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد ، اما تعادل موجود در اسموک این سیگار قطعا ارائه ای آسمانی است .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوهیبا ( Cohiba )

این سیگار در یک جعبه با ساختاری بی‌نقص و حاوی ده سیگار عرضه می‌شود . با لفافه قهوه‌ای بافت‌دار برگ مادورو کهنه ، این سیگار همانقدر جذاب است ، خوش‌طعم نیز است .

با توجه به پیچیدگی طعم‌های چندلایه ، این سیگار ارزش بسیار خوبی نسبت به قیمت خود دارد . اگرچه در بین تازه‌کاران به سیگارهای کوبایی چندان شناخته شده نیست ، اما سیگار :

سیگار برگ کوهیبا Cohiba secretos maduro 5

با گذشت زمان ارزش و کیفیت بی نظیر خود خود را نشان می‌دهد .

Cohiba Secretos Maduro 5

برای افرادی مناسب است که به سیگارهای کوتاه‌تر علاقه دارند . در مدت زمان کمی بیش از یک ساعت ، طعم‌های بسیاری برای کشف وجود دارد . این سیگار برای سیگاری‌های تازه‌کار که به دنبال تجربه طعم‌های پیچیده در مدت کوتاه‌تر هستند و همچنین علاقه‌مندان باتجربه که همواره از دود غنی و طعم‌های چندوجهی و مرموز تحت تأثیر قرار می‌گیرند ، گزینه ای مناسب است .

سیگار برگ Cohiba secretos maduro 5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *