سیگار برگ COHIBA SIGLO II

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ COHIBA SIGLO II
سیگاربرگ کوهیبا سیگلو دو COHIBA SIGLO II

کوهیبا سیگلو دو
نخی

کارخانه : ال لاگیتو

بررسی سیگار برگ COHIBA SIGLO II

سیگار COHIBA SIGLO II در نوامبر ۱۹۹۲ معرفی شد و در سال ۱۹۹۴ به بازار بین‌المللی عرضه شد ، به مناسبت ۵۰۰ سالگی ورود کلمب به دنیای جدید .

از توتون منطقه وولتا آباخو ساخته شده است .

همه سیگارهای کوهیبا از فرآیند سومین فرمانتاسیون ( تخمیر ) اختصاصی عبور می‌کنند که به آن طعم منحصر به فرد خود را می‌دهد .

رگ‌هایی کوچک بر روی لفاف دیده می شود . اما یک کلاهک کاملاً مسطح و سه‌گانه به صورت ایده‌آل اعمال شده است . سیگار دارای رنگ روغنی ، زرد/کمرنگ قهوه‌ای است که لمس کردن آن بسیار نرم است .

پروفایل عطری در حالت خاموش ترکیبی از ساقه ، عطر گلهای قوی و زمین مزرعه‌ای را که این سیگار به شهرت رسیده است ، می باشد .

از قسمت سر کات شده و قسمت پای سیگار ، می‌توان بوی شکلات ، چمن و وانیل را حس کرد .طعم‌هایی که این سیگار به دلیل آنها به شهرت رسیده است .
اسموک سرد و خاموش طعم‌هایی از نات چمن و علفی ، شکلات ، وانیل ، شیرینی و زنجبیل را نشان می‌دهد .

سیگار Cohiba Siglo II به صورت دستی در کارخانه معروف ال لاگیتو ، خانه سیگارهای کوبایی کوهیبا برای بیش از یک قرن گذشته ، پیچیده می‌شوند .

اگرچه از همان توتون‌های سیگارهای کوبایی Cohiba پیشین استفاده می‌کند ، اما اندازه آن باعث می‌شود که کمی ملایم‌تر باشد . سیگار Cohiba Siglo II با نت‌های نرم از سرو و قهوه شروع می‌شود . هنگامی که دود می‌دهد ، یک پروفایل پیچیده اما تعادل‌یافته شروع به توسعه می‌کند ، شامل نت های کاکائو ، قهوه و وانیل . بعنوان یک سیگار کوچک ، سیگار کوبایی Cohiba Siglo II تمام زمان را به طور کامل و آهسته سوخت . زمان اسموک حدود یک ساعت است و هیچ مشکل در سوختن وجود ندارد که بسیار چشمگیر است .

بیشتر بخوانید:  تفاوت بین برگ لفاف طبیعی و مادورو

در جهان ، به خصوص در ایالات متحده ، بدیهی است که به دست آوردن یک سیگار کوبایی اصیل بسیار دشوار است . با این حال ، بسیاری از تولیدکنندگان خارج از نیکاراگوئه سیگارهایی را با کسوت کوبایی تولید می‌کنند . از جمله ، از شرکت Drew Estate ، سیگار Herrera Esteli Habano که از پیش افسانه‌ای شده است ، به سبک سنتی کوبایی تولید می کند و مزایایی از همان نت‌های طعم مانند Cohiba Siglo II کوبایی را ارائه می‌دهد . کورونا کوتاه همچنین اندازه و رینگ گیج مشابهی با Siglo II اصلی دارد .

سیگاری با گیرایی متوسط و شناخته شده به خاطر طعم مشخص کرمی خاص سیگار های کوهیبا ، می باشد .
در کل در مقایسه با دیگر تولیدات کوهیبا طعم ملایم تری دارد و سیگاری در کلاس جهانی و شناخته شده و مورد علاقه اکثر سیگار دوستان در سراسر جهان است .

اندازه : ۵ * ۴۲

گیرایی : متوسط ( Medium Bodied )

سیگاربرگ کوبایی COHIBA SIGLO II

سیگار برگ کوهیبا سیگلو دو COHIBA SIGLO II

سیگاربرگ کوهیبا سیگاربرگ کوبایی
سیگار برگ COHIBA SIGLO II

خرید سیگار برگ COHIBA SIGLO II

بیشتر بخوانید :سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

سیگار برگ COHIBA SIGLO II

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ COHIBA SIGLO II»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *