سیگار برگ Cohiba Siglo III

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ Cohiba Siglo III
سیگاربرگ کوهیبا ، سیگلو سه ، Cohiba , Siglo III

Cohiba , Siglo III ( سیگلو ٣ )

نخی

یکی از بزرگترین سیگلو هاست از نظر ابعاد و اندازه !

با گیرایی متوسط و عالی به سمت قوی که اگر وقت کافی در اختیار دارید بسیار مناسب برای اسموک طولانی و لذت بخش است .

اندازه : ۶ ۱/۴ * ۴۲

گیرایی : متوسط ( Medium Bodied )

سیگاربرگ کوهیبا ، سیگلو سه ، Cohiba , Siglo III

سیگار برگ Cohiba Siglo III

سیگابرگ کم یاب کوهیبا

سیگاربرگ کوبایی

سیگار برگ Cohiba Siglo III

کوهیبا سیگلو III یک سیگار با ساختار بی‌نقص است که طعم‌های ملایم و بافت‌های ظریفی را ارائه می‌کند . این سیگار اسموکی غنی و کرمی ارائه می‌دهد و با طول ۶ اینچ ، برای رویدادهای اجتماعی در فضای باز و تازه‌واردها به دنیای سیگار ایده‌آل است .

مروری بر کوهیبا سیگلو III

این سیگار ۶ اینچی بخشی از سری سیگلو است که همگی نسبت به سایر سیگارهای کوهیبا ملایم‌تر هستند . با رینگ گیج ۴۲ و کلاهک سه‌ لایه کاملاً ساخته شده ، طعمی سبک تا متوسط دارد و مزه‌ای کرمی و مشهور ارائه می‌دهد .

بیشتر علاقه‌مندان به سیگار توصیه می‌کنند که این سیگار را کهنه کنند تا تجربه‌ای شدیدتر و طعم‌های هر یک‌سوم سیگار را بیشتر توسعه دهند .

عطر و رایحه قبل از اسموک و قبل از کشیدن این سیگار لذیذ و جذاب است . با حفظ زیرلایه‌های مداوم میوه‌های خشک طبیعی ، این سیگار لایه اصلی از یک طعم کرمی و چوبی منتشر می‌کند . هنگام دود کردن ، نت هایی از اسپرسو و کارامل نیز قابل تشخیص هستند .

بیشتر بخوانید:  پیپ های کلکسیونی

اولاً ممکن است احساس شود که اسموک این سیگار روغنی است ، اگرچه این یک ویژگی مطلوب است . سیگلو III سپس به طعم بلوطی می‌رسد . همچنین طعم کلاسیک سرو کوهیبا که کمی نمکی است نیز حس می‌شود . کشیدن ابتدایی ممکن است کمی سخت باشد ، اما به زودی راحت می‌شود .

لفاف سیگلو III بسیار به‌طور محکم بسته شده و به‌طور زیبا ساخته شده است ، که توسط برگ Medio Claro به رنگ قهوه‌ای تیره پوشیده شده است . سر صاف هم یک ویژگی ممتاز دیگر است .

این سیگار نسبتاً گران است ، اما ارزش قیمت آن به اندازه زیادی بیشتر است اگر شما طرفدار ساختار مدل کوهیبا با کلاهک سه‌ لایه و لفاف بسیار به‌طور محکم باشید .

سیگارهای کوهیبا سیگلو III پتانسیل کهنه شدن عالی دارند و برای اسموک کردن در فضای باز و اجتماعی بسیار مناسب هستند .

سیگلو III برای همه کسانی است که تجربه‌ای آرامش‌بخش‌تر از اسموک کردن را ترجیح می‌دهند . این سیگار همراهی ایده‌آل برای یک بحث پس از شام با دوستان و خانواده است . وقت خود را بگیرید و با لذت آن را اسموک کنید .

جهت خرید این سیگار کلیک کنید

بیشتر بخوانید :خرید سیگار برگ اصل

سیگار برگ Cohiba Siglo III

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ Cohiba Siglo III»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *