سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings
سیگاربرگ کوبایی
سیگاربرگ کوبایی کلاب کینگ
🇨🇺
سیگاربرگ رومئو ژولیت ۵ نخی
کلاب کینگ
سیگار برگ جعبه فلزی رومئو ژولیت
سیگاربرگ لوکس کوبایی با جعبه فلزی
یک بسته فلزی پنج نخی سیگاربرگ سوپر لوکس کوبایی
سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings

توجه داشته باشید ، این سیگاربرگ ها معمولاً با توجه به اندازه‌شان گران‌تر از نمونه های دیگر هستند .

مسیر هوایی کمی فشرده و متراکم است .

سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings

سیگار برگ زیبایی است که باید به آن نگاه کرد . نمونه ای بیشتر از سیگاربرگ های معمولی است و رنگ لفاف آن یک رنگ سیگاربرگ کلاسیک کوبایی با رگه های قرمز روغنی است که قهوه‌ای شکلاتی شیری را نیز در خود دارد . رگه‌های کمی در سمت جلو وجود دارد ، اما یک رگ اصلی بسیار واضح‌تر وجود دارد که از یک طرف سیگار به سمت پایین می‌رود . از نظر عطر ، رایحه ای ملایم و متوسط ​​از چوب سرو و تنباکو است .

قسمت پای سیگار برگ دارای رایحه شیرین گلی است که بویی شبیه به آدامس می دهد . طعم حالت خاموش و سرد با طعم‌های گل‌های شیرین و مقداری برنج سوشی خشک و آغشته به سس در حد متوسط و ​​بسیار عالی است .

طعم های معدنی زیادی ، نان برشته ، برخی از طعم های سیب زمینی نشاسته ای و خاکی وجود دارد . طعم کامل و تولید دود بسیار زیاد است . اسموک شاید کمی خشک باشد و به نظر می رسد که قوی و خشک است . ساختار عالی است .

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ دانمارکی قدیمی

برای نیم اینچ اول ، یک نت آجیل لذت بخش وجود دارد که توسط بیشتر طعم های خشک غلبه می کند ، اما در نهایت ناپدید می شود . طعم و مزه برشته خشک عجیب و غریبی است که بر نت خاکی ، شیرینی ، گوشتی و کمی کرمی می نشیند . گاهی اوقات ، مقداری فلفل سیاه وجود دارد ، اما بخش بزرگی از نمایه طعمی نیست . پایان طعمی دارد که شما را به یاد بوی فرش جدید می اندازد . نان برشته خشک هنوز بخش بزرگی از پروفایل طعمی است .

در به کار گیری تکنیک رتروهیل ، نت ها آنقدرها هم متفاوت نیستند ، گرچه عطر و طعم و عطر و طعم فرش مانند زمانی که شما رتروهال می کنید بیشتر ظاهر می شود . طعم و مزه متوسط ​​پر ، غنایی متوسط ​​و قدرت ملایم است .

نت خاکی تند به همراه طعم های معدنی بیشتر به نان تست می پیوندد ، سپس فلفل سفید ، چرم ، بلوط و خامه ای نت های ثانویه را کامل می کنند . قبل از اینکه برشته بودن ، چرم و کرمی بودن آن کامل شور ، حضور یک نت فلفل سیاه بسیار تند وجود دارد .

رتروهیل‌ها طعم‌های لذت‌بخشی را نشان می‌دهند – گاهی اوقات بلغور جو دوسر و آجیل ظاهر می‌شوند – اما بیرون راندن دود از بینی با افزایش کمی تلخی همراه است . طعم ها به اوج خود می رسند و غنای سیگاربرگ به حد متوسط ​​می رسد . از نظر انواع طعم‌ها ، طعم‌های سوخته بیشتری در یک سوم پایانی وجود دارد ، هر چند که تندی کمی از بین می‌رود . پایان کمی خشک و تلخ است با این وجود ساختار عالی است . از ابتدا تا انتها عالی است و شاید دو ساعت طول بکشد تا سیگار را تمام کنید .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ ايتاليايی توسکانی مودیلیانی

سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings  بخشی از خط تولید یکپارچه سازی و همکاری با Habanos ، همراه با H.Upmann Regalías و پارتاگاس کاپیتولز است . ارائه شده در یک جعبه فلزی ، جذابیت و زیبایی شناسی مدرن و جاودانه را ارائه می کند . این طرح بدون شک بر اساس جعبه های سیگار جیبی است که در دهه ۱۹۷۰ بسیار محبوب بودند . امروزه ، این قطعات بسیار مورد توجه و جستجوی کلکسیونرها در سراسر جهان هستند . حاوی ۵ سیگار برگ در یکی از محبوب ترین فرمت های هابانوس هستند : فرمت Mareva با طول ۱۲۹ میلی متر و رینگ گیج ۴۲ .

Format : Petit Corona
Length : (mm)129
Ring : Gauge42
Origin : Cuba
Wrapper : Habano – Cuba
Binder : Cuba
Filler : Cuba
Type of Filler : Tripa Larga

جهت خرید این سیگار برگ کلیک کنید

بیشتر بخوانید :تاریخچه سیگاربرگ‌های رومئو و جولیتا

سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ Romeo y Julieta Club Kings»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *