توتون WO Larsen Scarlet Passion

در این مقاله می خوانید :

توتون WO Larsen Scarlet Passion
توتون پیپ اسکارلت پشن لارسن
توتون پیپ لارسن  با برش لوزکات است ، یعنی ترکیبی از توتون که به‌طور ظریفی بریده شده است . این ترکیب از توتون‌های برلی ، بلک کاوندیش و ویرجینیا تهیه شده و عطر و رایحه ای خوشایند .

وقتی قوطی را باز می‌کنید ، بویی دلپذیر به مشام می‌رسد . رایحه‌ای شیرین و تند از توتون به شکلی بسیار دلپذیر جلوه می کند ، با وجود طعم وانیلی که توسط تولیدکننده هم   ذکر شده است . این طعم‌دهی هم قبل و هم بعد از روشن کردن ، به شکلی خوشایند و مهار شده همراه شما باقی می‌ماند . توتون به لطف ترکیب ویرجینیا و بلک کاوندیش به طور طبیعی زیبا و جذاب است . توتون به خوبی بریده شده است و به راحتی پر می‌شود . در صورت اسموک سریع با تولید حرارت بالا و پایان ناخوشایند مواجع خواهید شد . با این حال ، این توتون بسیار ملایم است و طعم‌دهی ظریف آن ، طعمی بسیار هماهنگ ایجاد می‌کند .

ترکیب توتون WO Larsen Scarlet Passion

WO Larsen Scarlet Passion یک ترکیب توتون باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه است . طعم ملایم و عطرهای متعادل آن ، قطعاً طرفداران ترکیبات طعم‌دار را مجذوب خود خواهد کرد . توصیه ما در کنار این توتون ، یک نوشیدنی ملایم و متعادل است .

ترکیب توتون Scarlet Passion (که قبلاً Sweet Aromatic نامیده می‌شد) از WO Larsen به سادگی منحصربه‌فرد است ، زیرا از بلک کاوندیش ، ویرجینیا کاملاً رسیده و برلی تشکیل شده و به دلیل طعم کمی شیرین خود شناخته شده است . توتون با برش لوزکات ، طعمی بسیار ملایم با عطر و بویی میوه‌ای و لطیف ارائه می‌دهد .

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع توتون پیپ

برند توتون WO Larsen به کپنهاگ و به توتون‌فروشی به همین نام ، ویلهلم اوکنهولت لارسن ، برمی‌گردد که یکی از اولین فروشگاه‌های توتون در اروپا را در سال ۱۸۶۴ افتتاح کرد . حتی در آن زمان ، کیفیت بالای توتون‌های استفاده‌شده تضمینی برای لذت بی‌نظیر از تجربه پیپ کشیدن بود . ترکیب‌های توتون این برند طیف گسترده‌ای از طعم‌ها را برای علاقمندان به پیپ ، از سبک تا قوی ، پوشش می‌دهد . این برند همچنین با تولید پیپ‌های بسیار باکیفیت خود نیز نامی برای خود دست و پا کرده است .

برای خرید کلیک کنید

بیشتر بخوانید :لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

توتون WO Larsen Scarlet Passion

1 دیدگاه دربارهٔ «توتون WO Larsen Scarlet Passion»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *