سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales
Cohiba Coronas Especiales :

سیگار کوهیبا کورونا اسپسیالز یکی از معدود سیگارهایی است که می‌تواند ذائقه‌ی سیگاربازان تازه‌کار و حرفه ای را همزمان به وجد آورد . در این سیگار ، نت هایی به اندازه‌ی کافی ظریف و متعادل وجود دارد ، که در یک سیگار که لایق شهرتش است ، پوشیده شده است .

بررسی سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales :

برند کوهیبا در سال ۱۹۶۶ متولد شد تا به فیدل کاسترو و نخبگان دولتی خط تولید خصوصی سیگارهای لوکس فراهم کند . در مدت کوتاهی ، سیگارهای کوهیبا به عنوان هدایای دیپلماتیک استفاده شدند و اعتبار آن‌ها در سراسر جهان افزایش یافت .

با رینگ گیج ۳۸ ، سیگار کورونا اسپسیالز کوهیبا نازک‌تر از بیشتر تولیدات کوهیبا است . این سیگار خاص در سال ۱۹۶۹ ایجاد شد ، اما تا سال ۱۹۸۲ نشد که از جزیره کوبا خارج شد و به صورت بین‌المللی بازاریابی شد . با طول ۵.۹ اینچ ، کوتاه‌تر از کوهیبا لانسروس است ، اما اغلب به دلیل شباهت‌های تنباکو و سیگار ، مقایسه‌های زیادی دارد .

سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales
سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales

اولین چیزی که متوجه آن می‌شوید ، ضخامت کم آن است . برای کسانی که به سیگارهای با رینگ گیج بزرگ‌تر عادت دارند ، این امر به طرز چشمگیری مشهود است . لفاف غنی به رنگ قهوه‌ای کم‌رگ و کم‌رگه ، به جذابیت بصری و ظاهر شیک آن اضافه می‌کند .

در اولین مراحل مشاهده ، طعمی خاکی و چوبی که خشک‌تر و تلخ‌تر از آنچه که بعداً خواهد آمد ، را متوجه خواهید شد . در این مدت ، شما به نقطه‌ی شیرین این سیگار خواهید رسید ، سیگار سوختن یکنواخت و کارآمدی را تولید می‌کند .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos
مدل جعبه ای , این سیگار برگ 25 عددی می باشد و به صورت یکجا فروخته می شود
مدل جعبه ای , این سیگار برگ ۲۵ عددی می باشد و به صورت یکجا فروخته می شود

در مرحله‌ی دوم سیگار ، آن نت‌های تلخ و خاکی به شیرینی تبدیل می شوند ، با طعم‌های وانیل ، کاکائو و ادویه که بیرون می‌آید . در آخرین قسمت اسموک سیگار ، شما یک طعم غنی و عمیق را که همراه با طعم خاکی و شیرین برای یک دود عالی که تا انتها همراه شما خواهد بود را تجربه خواهید کرد .

این همه طعم کلاسیک سیگار کوبایی است و در طول اسموک در سطح زبان شما حضور دارند . تعادل طعم‌ها فوق‌العاده است و این همان چیزی است که ظرافت را ایجاد می‌کند ، همچنین برای سیگاربازان تازه‌کار و تجربه‌ دار ، تاثیر قویی می‌گذارد .

مدل جعبه ای , این سیگار برگ 25 عددی می باشد و به صورت یکجا فروخته می شود
مدل جعبه ای , این سیگار برگ ۲۵ عددی می باشد و به صورت یکجا فروخته می شود

سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales ارزش بسیار خوبی برای یک سیگار کوهیبا دارد و در میانه طیف قیمتی کوهیبا قرار دارد . گران‌تر از خیلی ها ، اما همچنان کمتر از کوهیبا اسپلندیدوس ، برای یک طرفدار در حال رشد که می‌خواهد کیفیت سیگارهای خود را افزایش دهد ، در دسترس است .

این سیگار برای گستره‌ای از سیگاربازان عالی است . تازه‌کار از طعم‌های پیچیده و قدرت متوسط لذت می‌برد . اگرچه تازه‌کار ممکن است نتواند جزئیات طعم‌ها را به طور دقیق توصیف کند ، برایشان واضح خواهد بود که چیزی عالی رخ می‌دهد . در همین حال ، طرفدار حرفه ای ، سیگار کورونا اسپسیالز کوهیبا را به دلیل پیچیدگی و کیفیت پایدار آن دوست خواهد شد .

سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ کوهیبا coronas especiales»

  1. من عاشق دنیای سیگار برگم
    جا داره تشکر کنم از ماسترو رحیمی و استاد کامران عزیز که زحمت های زیادی برای آگاهی ما می کشند دوستتون داریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *