سیگار partagas mini 20

در این مقاله می خوانید :

سیگار partagas mini 20

انواع مختلفی از سیگارهای کوچک کوبایی در بازار وجود دارند که جایگزین مناسبی برای سیگارت هستند ، اگر وقت کمی دارید و دوست دارید کیفیت اسموک یک سیگار واقعی را تجربه کنید ، گزینه خوبی هستند .

مسلما از نظر ظاهری زیباترین سیگارهایی که خواهید دید نیستند . برای اندازه خود ، رگ‌های بزرگی دارند و روکش آن‌ها «ناهموار» است . همچنین ، کلاهک مشخصی برای سیگار وجود ندارد .

این سیگارها آنقدر کوچک هستند که احتمال مسدود شدن مسیر هوایی آن‌ها کم است . سوختن آن‌ها یکنواخت است و به دلیل کوچکی اندازه‌شان ، احتمال بروز مشکلات سوختن نیز بسیار کم است .

طعم سیگار کوبایی را می‌توان احساس کرد ، با یک اشاره کوچک از نت ادویه و طعم خاکی معقول . این سیگارها بیشتر خشن به نظر می‌رسند تا سیگارهای معمولی کوبایی ، در اینجا ظرافت و دقت زیادی وجود ندارد.

قیمت سیگار partagas mini 20

این سیگارها ارزان هستند ولی کوچک و ارزش خرید خوبی دارند . آن‌ها طعم سیگار واقعی را ارائه می‌دهند ، فقط به سرعت ! احتمالاً می‌توانید یکی از این‌ها را به همان سرعتی که دوستانتان سیگارت می‌کشند ، تمام کنید .

این سیگارها عالی هستند اگر بخواهید سریعاً در چند دقیقه سیگاری بکشید (شاید وقتی دوستانتان برای سیگارت کشیدن بیرون می‌روند) همچنین سیگارهای Cohiba Clubs نیز گزینه مناسبی هستند .

سیگارهای پارتاگاس به خاطر عطر خاکی و قدرتشان معروف هستند . سیگارهای کوچک پارتاگاس (Partagas Mini Cigarillos) نیز در سنت سیگارهای بزرگ‌تر خود بوده و ۱۰۰٪ تنباکوی کوبایی را در سطحی بالا ارائه می‌دهند .

بیشتر بخوانید:  سوسک سیگاربرگ و تنباکو واز بین بردن آن‌ها

طول سیگارهای کوچک پارتاگاس ۸.۲ سانتی‌متر و قطر آن‌ها ۷.۹ میلی‌متر است که تجربه‌ای از سیگار کشیدن به مدت حدود ۱۵ دقیقه را فراهم می‌کند .

عطر قوی و خاکی که بسیاری از سیگاری‌ها آن را بسیار دوست دارند ، مشخصه معمول سیگارهای کوچک پارتاگاس است .

مشخصات سیگار partagas mini 20

Cigarillo origin : Cuba
Format : MiniRing
size : 20
Diameter :7.93mm
Length : 8.2cm
Strength : very strong
Taste : Earth , wood , leather
Cover page country : Cuba
Cover Country : Cuba
Deposit Country : Cuba
Production : machine
Smoking time : 15 minutes
Cigarillo brand : Partagas

بیشتر بخوانید :تاریخ سیگاربرگ در کوبا

برای خرید کلیک کنید

سیگار partagas mini 20

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *