لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

در این مقاله می خوانید :

لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

گروه دخانیات اسکاندیناوی (STG) از نسخه محدود W.Ø رونمایی کرد . توتون پیپ پرس دستی لارسن با قیمت تقریبی ۱۰۰۰ یورو در هر کیلو .

تنظیم استاندارد جدیدی از تجمل در دسته توتون پیپ  W.Ø. ادعا می شود این محصول یکی از گران ترین محصولات تنباکوی پیپ در بازار است .

این ترکیب جدید توسط STG در نمایشگاه بین‌المللی تجاری InterTabac در دورتموند از ۱۶ تا ۱۸ سپتامبر رونمایی شد و در نمایشگاه جهانی TFWA در کن از ۱۸ تا ۲۳ اکتبر به خرده‌فروشان عرضه شد .

با رایحه‌های برگ‌های شیرینی که از مزارع دانمارک برای ایجاد W.Ø. Larsen Hand PressedSTG ، مدیر ارتباطات گروهی Kaspar Bach Habersaat در زمان تواید این محصول گفت : مشتریان ، به ویژه آنهایی که از آسیا و ایالات متحده هستند ، “علاقه قابل توجهی” به توتون پیپ ابراز کرده اند و افزود که محصول جدید باید تا بهار ۲۰۱۶ در قفسه های خرده فروشی عرضه شود .

گفته می شود که این محصول اولین توتون  در نوع خود است که با استفاده از تکنیک های سنتی تولید شده است که یک قرن پیش از بین رفته است .

لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر
لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

Master Blender Lasse Berg

با بازسازی پرس دستی ، ۲۱ تنباکو با کیفیت را با رایحه برگ های شیرینی که به صورت دستی از مزارع دانمارک چیده شده بود ، ترکیب کرد . STG گفت : نت‌های حاصل از سرزمین دانمارکی حفظ شد تا محصولی ایجاد شود که « به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا در عین لذت بردن از یک تجربه پیپ کشیدن شیک ، از طعم‌های تصفیه شده خود لذت ببرند » .

بیشتر بخوانید:  تاریخ طراحی پیپ فرانسه، انگلستان

تنباکو پیپ در دستگاه های مرطوب کننده دست ساز فروخته می شود – که تنها ۲۰۰ عدد از آنها در دسترس عموم است – با قیمت خرده فروشی تقریبا ۱۰۰۰ یورو در هر کیلوگرم .

لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر
کریستین هوتر سورنسن

کریستین هوتر سورنسن ، معاون اجرایی گروه STG گفت : دبلیو . او . لارسن در میان طرفداران توتون پیپ به عنوان یک برند منحصر به فرد با سابقه طولانی شناخته شده است . با توجه به اینکه W.Ø. Larsen Hand Pressed یکی از گران‌ترین تنباکوهای پیپ در بازار است ، که استاندارد جدیدی را با محصولی لوکس ایجاد می‌کند که خبره‌های پیپ می‌توانند از آن لذت ببرند . این ترکیب بی نظیر W.Ø را به نمایش می گذارد . اشتیاق و تخصص لارسن با ترکیب صنایع دستی بی انتها و ذات چشم انداز دانمارک در یک محصول انحصاری .

این محصول جذاب ترین ( و گران قیمت ترین )  و لاکژری ترین و گران ترین توتون پیپ در جهان است :

W.Ø. Larsen Hand Pressed 2015

برای ساختن این ترکیب بی‌نظیر ،  استاد :

Lasse Berg

۲۱ تنباکوی مختلف و درجه یک دست چین  شده را انتخاب کرد و یک نت اولیه ساخت که شامل استفاده از برگ‌هایی است که در مزارع منطقه :

لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر
لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

Danich Moor

پرورش داده شده اند . عطر و طعم آن متفاوت از هر چیزی است که تا به حال امتحان کرده اید ، اما یک نت قدیمی آشنا در آن وجود دارد که آرامش بخش و در عین حال منحصر به فرد است . برای فشرده کردن تنباکو ، آقای برگ یک دستگاه پرس دستی قدیمی را بازسازی کرد تا تا آنجا که ممکن است چیزهای سنتی را حفظ کند . سپس توتون های فشرده در یک مرطوب کننده مخصوص بسته بندی می شوند . تولید بسیار محدود بوده است ، بنابراین وقتی تمام می شوند ، نمونه های تولیدی دیگری نخواهند داشت .

بیشتر بخوانید:  سیگار partagas mini 20
لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر

1 دیدگاه دربارهٔ «لاکژری ترین توتون پیپ دوران معاصر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *