چرا از سیگار برگ لذت می بریم ؟

در این مقاله می خوانید :

چرا از سیگار برگ لذت می بریم  ؟
دلایل لذت بردن از سیگار برگ

شاید رایج‌ترین دلیل برای لذت بردن از سیگار برگ ، این باور تقریباً جهانی باشد که بهترین راه برای استراحت است . واقعاً هیچ چیز مانند یک اسموک آرام وجود ندارد که ذهن شما را از نگرانی های روزمره دور کند . روند آرامش با درک این موضوع آغاز می شود که سیگاربرگ شما به زمان نیاز دارد . سیگار کشیدن را نمی توان با عجله انجام داد . مهم نیست که زندگی چه چالش هایی را برای شما ایجاد می کند ، لذت بردن از سیگار برگ شما را مجبور می کند سرعت خود را کم کنید و آرام شوید .

زمانی که سیگاربرگ برای کشیدن انتخاب می شود ، آرامش شروع می شود . این شامل بازرسی دقیق سیگار ، بو کردن ، چشیدن و نگه داشتن آن با انگشتانتان است . پس از آن کاتر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس درپوش را برش دهید . در آخر پای سیگار را با شعله برشته می کنید . کل این فرآیند می‌تواند یک آیین پیچیده و آرام‌بخش باشد که عاشقان جدی آن را می‌شناسند و لذت می برند . پس از اتمام آماده سازی ، سیگاربرگ برای کشیدن آماده است .

با اولین پاف ها ، زندگی کند می شود و نگرانی های روز شروع به محو شدن در پس زمینه می کنند .

یکی دیگر از دلایل محبوب سیگاربرگ کشیدن ، رفاقت مشترک بین کسانی است که از اسموک سیگار برگ لذت می برند . مطمئناً اسموک انفرادی ایرادی ندارد – در واقع ، می تواند راهی عالی برای لذت بردن از سیگار باشد . با این حال ، چیزی در مورد به اشتراک گذاشتن این مناسبت با دوستان واقعاً به لذت آن می‌افزاید . چه روش خوبی برای گذراندن وقت است – دور هم جمع شدن با دوستان سیگاری خود برای انجام یک بازی دوستانه یا بازگویی داستان های مربوط به آخرین سفر خود .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانیلو ویژه

افراد سیگاری دسته ای دوستانه هستند . به نظر می رسد سیگار کشیدن یک تساوی و تعادل عالی ایجاد و مرزهای اجتماعی را حذف می کند . سیگارفروشی‌ها مکان‌هایی هستند که افراد از هر طبقه‌ای می‌توانند برای سیگار کشیدن دور هم جمع شوند و از همراهی یکدیگر لذت ببرند . وجه اشتراک مغازه ها سبک زندگی سیگار برگ است که همه ما را به هم پیوند می دهد . هیچ کس به زندگی بیرون از مغازه اهمیت نمی دهد . در داخل همه چیز در مورد سیگار برگ ، ورزش ، سیاست و گاهی اوقات یک نوشیدنی خوشمزه است . از بسیاری جهات ، سیگارفروشی‌ها جایی را گرفته‌اند که زمانی آرایشگاه‌ها به‌عنوان محل تجمع ، همه از آن استقبال می‌کردند .

یک دلیل دیگر برای لذت سیگار برگ – طعم و مزه آن است . سیگاربرگها در اشکال و سبک های بسیار متنوعی از مناطق شگفت انگیز در سراسر جهان وجود دارند . جای تعجب نیست ، آنها همچنین با مجموعه ای از طعم ها مشخص می شوند . این بسیار شبیه نوشیدنی هاست که نوشیدنی مورد علاقه یک نفر لزوما نوشیدنی دیگری نیست . انتخاب سیگاربرگ مورد علاقه توسط کام و ذائقه افراد تعیین می شود . فرآیند لذت بردن از سیگاربرگ می تواند یک سفر سرگرم کننده و بی پایان باشد ، زیرا بازار سیگار برگ بسیار بزرگ است و دائما در حال تغییر است .

 

چرا از سیگار برگ لذت می بریم ؟
دلایل لذت بردن از سیگار برگ

چرا از سیگار برگ لذت می بریم ؟

هنگامی که سیگار برگ مناسب را پیدا کردید ، طعم ها تبدیل به چیزی می شوند که منتظر لذت بردن از آن هستید . چه سیگار برگ مورد علاقه تازه کشف شده باشد و چه یک نمونه قدیمی که سال‌ها در اختیار شما بوده است . طعم ها لذت های کوچک زندگی را افزایش می دهند . آنها برد بزرگ یک تیم محبوب را به یاد ماندنی تر می کنند . آنها مکمل کاملی برای یک شام عالی هستند و به لذت خاطرات یک اتفاق خاص مانند ازدواج یا تولد فرزند می افزایند .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانیلو

بدون شک دلایل دیگری برای کشیدن سیگار برگ وجود دارد . یکی از مواردی که به ذهن خطور می کند این است که چگونه یک همراه بی نقص یک سیگار برگ مورد علاقه ، باعث می شود هر دو طعم بهتری داشته باشند .

سیگاربرگ ها طیف وسیعی از طعم‌ها ( میوه‌ای ، آجیلی ، تند و هر چیزی در این بین ) دارند که می‌توان آنها را به تنهایی یا با یک غذا یا نوشیدنی همراه کرد .

بسیاری از مردم سیگاربرگ کشیدن را دوست دارند زیرا آنها را با مناسبت های خاص مانند تولد ، تعطیلات و عروسی مرتبط می دانند .
سیگار کشیدن مواد شیمیایی لذت بخش مانند دوپامین و نوراپی نفرین را در مغز آزاد می کند و پک های مداوم و طولانی مدت می تواند استرس را کاهش دهد .

مردم پاف کردن سیگار برگ را دوست دارند ، زیرا می توانند ساعت ها دوام بیاورند . در حالی که سیگار برگ کشیدن ، به طور کلی ، روشی محبوب برای استراحت افراد است ، اما بیشتر سیگارها بیش از یک ساعت دوام دارند ، در مقایسه با پیپ که معمولاً حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت البته بطور مداوم دوام دارند و سیگارتهایی که فقط حدود ۵ دقیقه دوام می‌آورند .

مدت ماندگاری هر سیگاربرگ به اندازه سیگار بستگی دارد . استوژهای بزرگتر مانند چرچیل ( که معمولاً حدود ۷ اینچ با رینگ گیج ۴۷ ) حدود ۹۰ دقیقه دوام می آورند ، در حالی که Belicosos کوچکتر ( ۵ اینچ با رینگ گیج ۵۴ ) حدود ۴۵ دوام دارند .

بیشتر بخوانید : اولین سیگار برگ جهان 

 

چرا از سیگار برگ لذت می بریم 

1 دیدگاه دربارهٔ «چرا از سیگار برگ لذت می بریم ؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *