سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V
سیگاربرگ کوهیبا Cohiba Siglo V

 

Cohiba , Siglo V ( سیگلو ۵ )

نخی

این سیگار دارای بافت و ساختاری عالی با طعمی کوهیبایی است .

ملایم تر از دیگر سیگارهای کوهیبا !

سیگاری ایده آل برای تمام مواقع با طعم و عطری دلچسب و لذت بخش .

اندازه : ۶ ۳/۴ * ۴۳

گیرایی : قوی ( Full Bodied )

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

کوهیبا سیگلو V طیف بی‌نظیری از طعم‌های شکلاتی ، گلی و خاکی را در بدنه‌ای متوسط ارائه می‌دهد . طی ۳۰ سال گذشته ، این سیگار لانزدیل با اندازه ۱۷۰ میلی‌متر و رینگ گیج ۴۳ ، به معروف‌ترین سیگار در فرمت لانزدیل کوبا تبدیل شده است .

مروری بر کوهیبا سیگلو V

سری سیگلو در سال ۱۹۹۲ به مناسبت کشف قاره آمریکا توسط کریستوفر کلمب معرفی شد و در حال حاضر شامل شش نوع مختلف است . سیگلو V به طور مداوم تقریباً ۳۰ سال است که در تولید است .

سیگار برگ سیگلو V با طول سخاوتمندانه ۱۷۰ میلی‌متر (۶.۶ اینچ) و رینگ گیج ۴۳ ، به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از بیشتر انواع دیگر در این سری است . مانند همه هابانوس‌ها ، تنباکوی آن به‌طور کامل از کوبا تأمین و در همان‌جا رول می‌شود و مراحل مختلف فرآیند تولید در چندین مرکز هابانوس، S.A. انجام می‌شود .

سیگلو V پر از طعم‌های منحصر به فردی است که توسط فرآیند تخمیر گسترده تنباکو به وجود آمده‌اند . از پرکننده تا کلاهک و لفاف ، سازندگان از انواع مختلفی از تنباکو در ترکیب استفاده می‌کنند . این موضوع باعث می‌شود سیگلو V برای تقریباً تمام علاقه‌مندان به سیگار جذاب باشد . این سیگار نه تنها فوق‌العاده یا نوآورانه است بلکه به طرز شگفت‌انگیزی نرم و پایدار است .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ مودز پریمیوم
سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V
 

ساخت و ظاهر سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V  به اندازه‌ای معروف به لانزدیل است ، که بین یک گرند کرونا و چرچیل قرار می‌گیرد . این سیگار می‌تواند بیش از یک ساعت اسموک شود ، اما به اندازه برخی از سیگارهای بزرگ‌تر کوهیبا دوام نخواهد داشت . تنباکو به‌طور عمدی به گونه‌ای بسته‌بندی شده است که کمی سخت اسموک شود و اجازه دهد سیگار به آرامی بسوزد .

لفاف آن قهوه‌ای متوسط است و رگه های نازکی در سراسر آن دیده می‌شود . نسبت ضخامت به طول آن باعث می‌شود که به‌طور خوشایندی در دست قرار بگیرد بدون این که خیلی سبک یا سنگین باشد .

طعم و مزه سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

مانند سایر سیگلوها ، سیگلو V دارای زیرلایه‌های خوشایند شیرین از جمله شکلات غنی و موکا است . در یک‌سوم اول ، نت‌های بادیان رومی و گلی نیز وجود دارد که آن را از دیگران متمایز می‌کند .

در یک‌سوم دوم ، طعم‌های زمینی و چرمی بیشتر ظاهر می‌شوند که همچنان به خوبی با نت‌های شیرین در سراسر سیگار ترکیب می‌شوند . در یک‌سوم آخر ، نت‌های ملایم فلفل سیاه ظاهر می‌شوند ، در حالی که سایر طعم‌ها با زیرلایه‌های غنی اسپرسو تیره‌تر می‌شوند .

سیگلو V یکی از گزینه‌های گران‌قیمت‌تر در سری سیگلو است که آن را بیشتر با هزینه‌ای که از یک کوهیبا انتظار می‌رود ، هم‌سو می‌کند (برای سیگارهای مقرون به صرفه‌تر در این محدوده ، به سیگلو I یا سیگلو II مراجعه کنید) .

کیفیت پایدار آن را به یک خرید خوب تبدیل می‌کند ، به‌ویژه با توجه به مدت زمانی که می‌توان هر کدام را اسموک کرد . سیگلو V با گذشت زمان بهتر می‌شود و با نگهداری مناسب در هومیدور می‌توان از آن تا ده سال آینده لذت برد .

بیشتر بخوانید:  کالیبره کردن دستگاه رطوبت سنج ( هومیدور )

این سیگار یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان است که دوست دارند مجموعه‌ای از سیگارهای کهنه و با کیفیت را برای مناسبت‌های خاص نگه دارند . همچنین یک هدیه عالی برای دوستان و همکاران محسوب می‌شود .

کیفیت پایدار سیگلو V نیز آن را به یک سیگار مناسب برای بسیاری از مناسبت‌های مختلف تبدیل می‌کند .

جهت خرید این سیگار برگ کلیک کنید   

بیشتر بخوانید :حقایقی جالب درباره معروف ترین برند سیگار کوبایی(Cohiba)

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ کوهیبا Cohiba Siglo V»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *