توتون پیپ Sweet Georgia Brown

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ Sweet Georgia Brown
توتون پیپ Sweet Georgia Brown دی تی ام آلمان ۱۰۰ گرمی

معطر با کیفیت ، ویرجینا معطر

توتون Sweet Georgia Brown دی تی ام آلمان
توتون دی تی ام آلمان

بر اساس توضیحات سازنده این تنباکو ترکیبی بر اساس سنت و سبک و استایل آمریکایی . شامل گریدهای مختلف توتون طلایی ویرجینیا ، بهترین برلی آمریکایی و مقداری کاوندیش سیاه است . عطری لطیف و ملایم که شیرینی طبیعی تنباکوی رسیده و عمل آوری شده در آفتاب را توصیف می‌کند . اسموک نرم و خنکی دارد و بوی مطبوعی در اتاق ایجاد می‌کند . برای پیپ‌های با کاسه متوسط تا بزرگ توصیه می‌شود .

 

ویژگی‌ها :

 

تنباکوی “Sweet Georgia Brown” در قوطی گرد و در کاغذی پیچیده شده است . کاغذ رویی کمی موج‌دار است ، اما تنباکوی زیر آن شاید کمی خشک به نظر آید . این تنباکو به‌طور یکنواخت از الیاف قهوه‌ای تیره ، برش‌های ریز و آماده‌شده و الیاف قهوه‌ای متوسط و روشن تشکیل شده که بسیار پهن و تقریباً به شکل مربع برش خورده‌اند و ترکیبی جالب را ایجاد کرده‌اند . بوی این تنباکو یادآور چای میوه‌ای شیرین یا پانچ سبک است .

 

پر کردن :

 

سازنده “Sweet Georgia Brown” را به‌ویژه به دلیل برش پهن آن برای کاسه‌های بزرگ پیپ توصیه می‌کند . این ویژگی به همراه سازگاری با روش اسموک و توسعه عطر به طور محسوسی بهبود می‌یابد . برش شل تنباکو باعث می‌شود به راحتی با فشار کم داخل پیپ قرار گیرد و سوختن خوبی داشته باشد .

 

روشن کردن :

 

اگر به‌دقت “Sweet Georgia Brown” را پر کرده باشید ، دو شعله برای ایجاد یک سوختن پایدار کافی است . پس از شعله اول ، سطح را به آرامی با تمپر صاف کنید و سپس با شعله دوم یک سوختن یکنواخت ایجاد کنید .

بیشتر بخوانید:  تاریخچه Kohlhase & kopp

 

ویژگی‌های اسموک :

 

با وجود اینکه “Sweet Georgia Brown” به‌طور متوسط معطر و آروماتیک است ، اما این تنباکو این طعم را به‌خوبی نشان می‌دهد . اما نباید این موضوع شما را نگران کند . شیرینی به هیچ وجه مزاحم یا بیش از حد قوی نیست . همانطور که سازنده بیان کرده ، پیپ با حجم بزرگ کمک می‌کند تا توتون به‌طور ملایم و آرام سوخته شود . ویرجینیاهای شیرین و خوش‌عطر در اسموک نمایان می‌شوند .

طعم با یک شیرینی کاراملی ملایم که یادآور شربت تیره یا شکر قهوه‌ای است ، همراهی می‌کند . در ادامه ، هنگامی که عطر کاهش می‌یابد و فضای بیشتری برای تنباکوهای دیگر فراهم می‌کند ، می‌توان طعم‌های برشته و دودی برلی را چشید . اسموک سپس به‌طور کلی کمی قوی‌تر می‌شود . بنابراین “Sweet Georgia Brown” بدون مشکل می‌سوزد و تنها مقداری کمی از خرده‌های نسوخته و خاکستر خاکستری رنگ متوسط باقی می‌گذارد .

 

عطر و رایحه توتون پیپ Sweet Georgia Brown

 

روم نت یاهمان رایحه محیطی “Sweet Georgia Brown” شیرینی تنباکوهای پایه و همچنین عطر شیرین را نشان می‌دهد . در محیط بسته ، ممکن است این تنباکو با استقبال خوبی روبه‌رو شود .

 

 

ترکیبات توتون پیپ Sweet Georgia Brown

 

ترکیبی گسترده از طیف های مختلف رنگ قهوه‌ای است که برای پیپ‌های کاسه بزرگ بهترین است . عطر هم در حالت سرد و هم در حالت سوختن ، بیشتر از آنچه سازنده مشخص کرده ، واضح است ، اما به تأکید بر ویرجینیاهای شیرین با نوت‌های کارامل و شربت قهوه‌ای کمک می‌کند .

 

توتون Sweet Georgia Brown

 

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ ساموئل گاویث اسکیف میکسچر

وقتی به‌طور ملایم دود شود ، بی‌دردسر است . نه عطردهی و نه قدرت تنباکو شما را غافلگیر نمی‌کند ، هرچند که به سمت پایان بارگیری قوی‌تر می‌شود و برلی با نوت‌های برشته نیز وارد بازی می‌شود . کمی تجربه در کار با ترکیبات تنباکو بد نیست

 

“Sweet Georgia Brown”

 

برای بسیاری از مناسبت‌ها و محیط ها مناسب است . همچنین به این دلیل که هوای اتاق را بیش از حد اشباع نمی‌کند .

توتون پیپ Sweet Georgia Brown دی تی ام آلمان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید توتون پیپ

خرید توتون پیپ Sweet Georgia Brown 

توتون پیپ Sweet Georgia Brown

1 دیدگاه دربارهٔ «توتون پیپ Sweet Georgia Brown»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *