سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela
سیگار برگ کوبایی

کوهیبا COHIBA PANTELAS

قیمت نخی

سیگار برگ کوبایی کوهیبا

سیگاربرگ کوبایی کوهیبا COHIBA PANTELAS

سیگاربرگ کوهیبا

cohiba cigar

سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela

تولد این برند در سال ۱۹۶۶ اتفاق افتاد ، سال‌های اولیه به عنوان برند خصوصی برای کاسترو و مقامات بلندپایه‌اش بود و اینکه به عنوان هدیه‌ای برای دیپلمات‌های خارجی استفاده می‌شد و در سال ۱۹۸۲ بود که سرانجام به عموم عرضه شد . به عنوان یک برند ، این سیگار قطعاً مسیری طولانی از تولید محدود و انحصاری را طی کرده و احتمالاً هیچ سیگاری امروزه به اندازه کوهیبا نماینده کوبا نیست . به همین ترتیب ، دامنه تولید آن نیز بسیار گسترش یافته است با معرفی خط Siglo در سال ۱۹۹۴ و خط Maduro در سال ۲۰۰۷ ، به علاوه نسخه‌های ویژه مختلف .

با این حال ، در ابتدای داستان تنها سه سیگار وجود داشت :

Lancero ، Corona Especiale و Panetela .

این فرمت ، نازک‌ترین ویتولای دست‌ساز کوبایی است و نمی‌توان به راحتی از آن گذشت ؛ وقتی پانتیلا را برمی‌دارید ، به این فکر می‌افتید که آیا این فقط یک سیگار باریک‌ است که به شکل سیگار برگ درآمده . از طرفی باید به توانایی لازم برای رول کردن چنین سیگار باریکی با دست احترام گذاشت . از نظر ظاهر ، این‌ها خوب به نظر می‌رسند : هیچ نقص بزرگی ندارند و کلاهک سه‌گانه با مهارت اعمال شده است و مانند سایر سیگارهای کوبایی با قطر کوچک ، لفاف آن کمی چروکیده است .

بوی لفاف فوق‌العاده است ، غنی از سدر ، مرکبات و ادویه شیرین . کشش اسموک آن قبل از روشن کردن ، خوب و آزاد است ، اگرچه طعم زیادی ندارد .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ در دنیای ورزش

از مقدار زیاد دود غلیظی که تولید می‌کنند شگفت‌زده می شوید و با کشیدن راحت و آزاد ، مقدار زیادی دود وارد دهانتان می‌شود . خاکستر آن خوب است ، اما همان‌طور که برای سیگارهای بسیار نازک معمول است ، خیلی محکم نیست و هر نیم اینچ می‌ریزد . سوختن سیگار خوب است… به شرطی که این پانتیلا را بیش از یک دقیقه بی‌توجه نگذارید ؛ اگر این کار را انجام دهید ، سیگار تونل می‌زند و اگرچه سوختن آن خودبه‌خود اصلاح می‌شود ، اما منظره جالبی ندارد .

همانند هر کوهیبا ، این یک سیگار کوتاه گران است ، به ویژه اگر جعبه‌ ای خریداری کنید . با این حال ، از نظر کیفیت و طعم ، این یک سیگار عالی است : معمولاً به شخصه سعی می‌کنم بین نقد و بررسی‌های همان سیگارها فاصله زمانی بگذارم تا از تأثیر حالت روحی ، خستگی و غیره جلوگیری کنم ، اما پس از کشیدن اولین سیگار از این مدل ، بدون لحظه‌ای تردید روز بعد سراغ دومین سیگار رفتم .

سیگار کوهیبا پانتیلا امتیاز بالای ۹۰ را کسب می‌کند که شاید به طور کامل حق این سیگار را ادا نکند ، اما منعکس‌کننده مشکلات جزئی در پوشش و سوختن آن است . اما همانند هر چیز دیگری در زندگی ، امتیازها و اعداد فقط بخشی از داستان را بیان می‌کنند ، پس به آن‌ها با کمی احتیاط نگاه کنید . بنابراین ، آیا این سیگار را خواهید خرید؟ قطعاً بله !

Length : 4 1/2″

Ring gauge : 26

Wrapper : Cuba (Vuelta Abajo)

Binder : Cuba (Vuelta Abajo)

Filler : Cuba (Vuelta Abajo)

Smoking time : 30-35 Minutes

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانلو XXL Blend 2

Body : Medium/Full

خرید سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela

بیشتر بخوانید :تاریخچه سیگاربرگ‌های کوهیبا

سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *