سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI

در این مقاله می خوانید :

‌‌‎سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI

سیگار برگ کوهیبا سیگلو شش سیگاربرگ کوبایی Cohiba siglo VI

Cohiba siglo VI

سیگلو شش کوهیبا غلاف دار

نخی
سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI

در سال ۲۰۰۲ بعنوان بخشی از مراسم دهمین سالگرد رونمایی از خط تولید سیگلو و یا همان Linea 1942 ، به بازار عرضه شد .

در این سیگار برای اولین بر روی برچسب های تولیدات کوهیبا از چاپ حروف طلاکوب استفاده شد .

سیگلو ۶ راه را برای ورود سیگارهایی با ابعاد بزرگ هموار کرد ! سیگارهایی مانند Trinidad Robusto Extra و H.Upmann Magnum 50 .

با طعمی کاملا شکلاتی البته نه خیلی تلخ شناخته می شود . مانند دیگر سیگار های هم خانواده هر چه به انتها نزدیک میشوید طعم و عطر و گیرایی آن بیشتر می شود .

اندازه : ۵ ۷/۸ * ۵۲

گیرایی : قوی ( Full bodied )

‌‌‎سیگار برگ کوهیبا

سیگاربرگ کوهیبا سیگلو شش

سیگاربرگ کوبایی Cohiba siglo VI

سیگاربرگ کوهیبا سیگلو شش سیگاربرگ کوبایی Cohiba siglo VI

cohiba cigar

cuban cigar

سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI

کوهیبا یک برند بسیار مهم برای کمپانی هابانوس اس.آ است . این برند پرچمدار جهانی آن‌ها است و از نظر بازار بخش بزرگی از سود هابانوس اس.آ را تشکیل می‌دهد . این برند به خاطر تنباکوی غنی از منطقه وولتا آباخو و سری اصلی لا لینه کلاسیکا که شامل سیگارهایی مانند کورونا اسپشیال ، کوهیبا لانسیرو و کوهیبا روبوستو است ، شناخته می‌شود .

در اینجا به سری لا لینه ۱۴۹۲ (سری سیگلو) که در سال ۱۹۹۴ عرضه شد و به کمی قوی‌تر بودن نسبت به سری کلاسیکا معروف است ، نگاهی خواهیم کرد . کوهیبا همچنین دو سری دیگر دارد : سری مادورو ۵ که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و جدیدترین سری بهیکه بی‌اچ‌کی که از برگ منحصر به فرد مدیو تییمپو استفاده می‌کند و در سال ۲۰۱۰ عرضه شد . همچنین بسیاری از نسخه‌های ویژه و لیمیتد ادیشن کهدر طول سال‌ها منتشر شده‌اند . همه سیگارهای کوهیبا به دلیل عبور از یک فرآیند تخمیر سوم منحصر به فرد که طعم خاصی به آن‌ها می‌دهد ، شناخته می‌شوند .

بیشتر بخوانید:  اس ام اس سیگار

در اینجا یک نقل قول زیبا از فیدل کاسترو از مقاله‌ای که برای ماروین آر. شنکن و سیگار افیسیونادو در تابستان ۱۹۹۴ با عنوان “گفتگویی با فیدل” انجام داده ، می آوریم :

من مردی را می‌دیدم که یک سیگار بسیار معطر و بسیار خوب می‌کشید و از او پرسیدم که چه برندی می‌کشد .

او به من گفت که این یک ترکیب ویژه است ، از طرف دوستی است که سیگار می‌سازد و آن‌ها را به او می‌دهد . گفتم ، بیایید این مرد را پیدا کنیم . سیگار را امتحان کردم و آنقدر خوب بود که با او تماس گرفتیم و از او پرسیدیم چگونه آن را می‌سازد .

سپس خانه [کارخانه ال لاگیتو] را تأسیس کردیم و او ترکیب تنباکویی که استفاده می‌کرد را توضیح داد . او به ما گفت که از کدام برگ‌ها از کدام مزارع تنباکو استفاده می‌کند . همچنین به ما درباره لفاف هایی که استفاده می‌کرد و چیزهای دیگر گفت . ما گروهی از سیگار سازان را پیدا کردیم . به آن‌ها مواد اولیه دادیم و اینگونه کارخانه تأسیس شد . اکنون کوهیبا در سراسر جهان شناخته شده است . ”

سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI در سال ۲۰۰۲ بعنوان بخشی از مراسم دهمین سالگرد رونمایی از خط تولید سیگلو و یا همان Linea 1942 ، به بازار عرضه شد .

در این سیگار برای اولین بر روی برچسب های تولیدات کوهیبا از چاپ حروف طلاکوب استفاده شد .

سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI  راه را برای ورود سیگارهایی با ابعاد بزرگ هموار کرد ! سیگارهایی مانند Trinidad Robusto Extra و H.Upmann Magnum 50 .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوبایی Cohiba Panetela

با طعمی کاملا شکلاتی البته نه خیلی تلخ شناخته می شود . مانند دیگر سیگار های هم خانواده هر چه به انتها نزدیک میشوید طعم و عطر و گیرایی آن بیشتر می شود .

سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI در یکی از زیباترین و احتمالاً قابل شناسایی‌ترین سیگار ها قرار دارد . رنگ‌های زرد و سیاه آن به چشم می‌آیند و غلاف فلزی سبک رژ لب کاملاً شگفت‌انگیز است . خود سیگار بسیار زیباست ، دارای لفافی نرم و کره‌ای با سایه‌ای به رنگ شکلات شیری . چند رگه و لکه‌های ناهموار در اینجا و آنجا وجود دارد که به سبک روستیک کلاسیک کوبایی اشاره می کنند . بوی چوب سدر ، کاکائو و زمین می‌دهد . طعم قبل از روشن کردن آن عالی است با کمی مقاومت ، طعم‌های چوب سدر و کاکائو فوراً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و همچنین ترکیبی از بوی کود و زمین وجود دارد .

در آغاز ، سیگلو VI به خوبی باز می‌شود با نت های گرم و نرم و همچنین فلفل و ادویه‌ای دلچسب . پروفایل طعم غنی است با نت های قهوه ، زمین و شیرینی خامه‌ای وانیلی که تا پایان بر روی کام باقی می‌ماند . می‌توانید کمی خشونت در این سیگار بچشید که در نمونه های جوان و تازه آن بیشتر حس می شود اما به اندازه‌ای که فکر می‌کنید به طعم‌ها آسیب نمی‌زند .

در قسمت دوم اسموک ، همه طعم‌ها به خوبی با هم ترکیب می‌شوند و با اضافه شدن چند طعم دیگر ، سیگار واقعاً به یک لذت پیچیده و پرطعم تبدیل می‌شود . طعم تند و فلفلی و زمین در کام است که با ترکیبی از قهوه و چرم دنبال می‌شود . پایان طعم دارای شیرینی بسیار خوبی است ، تقریباً مانند عسل و در انتهای پایان طعم ، کمی فلفل و ادویه باقی می‌ماند . ساختار سیگار تا اینجا نیز چشمگیر است با کشش عالی و سوختن خوب .

بیشتر بخوانید:  سوسک سیگاربرگ و تنباکو واز بین بردن آن‌ها

در یک سوم نهایی ، سیگلو VI کمی بیشتر از خود را با چند نت تند و تیز و خشن نشان می‌دهد ، نه کاملاً تلخ اما کمی گزش بر روی کام دارد . طعم‌ها نسبتاً ثابت می‌مانند و می توان با سهولت زیادی آن را تا انتها حس کرد .

به نظر بسیاری در میان نمونه های غلاف دار ، به‌ویژه خط سیگلو کوهیبا ، به‌مراتب بهتر از هر کابینتی هستند که می‌توانید بخرید . نمی‌ توان گفت که آیا به دلیل وجود غلاف فلزی و کمبود هوایی است که سیگار دریافت می‌کند یا چیز دیگری ، اما بارها و بارها نمونه های غلاف دار نسبت به بقیه برتری نشان داده‌اند .

این سیگار قطعاً با گذر زمان بهتر خواهد شد .

زمان نهایی کشیدن سیگار در حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه است .

Factory : El Laguito
Country of Origin : Cuba
Wrapper : Cuba
Binder : Cuba
Filler : Cuba
Size : ۵ ۷/۸ Inches
Ring Gauge : ۵۲
Vitola : Cañonazo

جهت خرید کلیک کنید

بیشتر بخوانید :۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا

سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ کوبایی Cohiba siglo VI»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *