سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II

سیگاربرگ کوهیبا Cohiba , siglo II

Cohiba , siglo II سیگلو

نخی

سیگاری با گیرایی متوسط و شناخته شده به خاطر طعم مشخص کرمی خاص سیگار های کوهیبا ، می باشد .
در کل در مقایسه با دیگر تولیدات کوهیبا طعم ملایم تری دارد و سیگاری در کلاس جهانی و شناخته شده و مورد علاقه اکثر سیگار دوستان در سراسر جهان است .

اندازه : ۵ * ۴۲

گیرایی : متوسط ( Medium Bodied )

سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II

سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II

سیگاربرگ ارزشمند و قدیمی کوهیبا

سیگاربرگ کوبایی سیگلو

سیگار کوهیبا سیگلو دو گاهی توسط علاقه مندان نادیده گرفته می‌شود ، اما پروفایل طعم فوق‌العاده‌ی خفیف تا متوسط آن شامل نت‌های چوب ، شکلات و کارامل کرمی ، بی نظیر است . این سیگار با قیمت عالی بدنه‌ی خفیف تا متوسط ، مناسب برای هر اسموک روزانه است .

بررسی کوهیبا سیگلو دو

سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II ارزش استثنایی خود را به خاطر کیفیتش دارد . اگرچه ممکن است بهترین سیگار کوبایی‌ها نباشد ، اما هنوز یک سیگار بی‌نقص و ناب برای لذت بردن است .

این کرونا کوچک کمی بلندتر و ضخیم‌تر از سیگلو یک است . اندازه‌اش ۱۲۹ میلی‌متر (۵ اینچ) است و دارای رینگ گیج ۴۲ است . این باعث می‌شود که کمی کوتاه‌تر و نازک‌تر از متوسط سیگارهای کوهیبا باشد و زمان کمتری برای سوختن داشته باشد که این ویژگی آن را در مواقع مختلف محبوب می‌کند .

سیگلو دو تاکید قوی بر روی طعم‌های شیرین و خفیف دارد . این سیگار بسیار لذت‌بخش و آسان برای سوختن است و با نوشیدنی سبک یا قهوه خوب ترکیب می‌شود . کیفیت متمایز کوهیبا در طول مسیر قابل احساس است ، اگرچه بدون شک یک سیگار برای کسانی است که از پروفایل‌های طعمی خفیف‌تر لذت می‌برند .

بیشتر بخوانید:  تاریخچه سیگاربرگ‌های کوهیبا

ساخت و ظاهر

مانند همه کوهیباها ، سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II با دقت بسته‌بندی و پیچیده شده است ، بدون نقاط نرم یا ناهمواری‌هایی که با سوختن یکنواخت تداخل کنند . طول کمتر آن باعث می‌شود که زمان سوختن کمی کوتاه‌تر از بیشتر سیگارها باشد ، اما همچنان حدود یک ساعت زمان سوختن را فراهم می‌کند .

لفاف آن سفت و صاف است ، که حس لوکسی در بین انگشتان شما ایجاد می‌کند . آسان است که فراموش کنید که این یکی از سیگارهای ارزانتر کوهیبا است ، به ویژه زمانی که آن را با سیگارهای خارج از کوبا مقایسه می‌کنید .

طعم‌ها و عطرها

طعم‌های سبک سیگلو دو ، حول نت‌های شکلات ، کارامل و وانیل می‌چرخد ، اما این طعم‌ها تا نیمه دوم به طور قوی ظاهر نمی‌شوند . نیمه اول بسیار خفیف و سبک است ، با بیشتر نت‌های چوبی تا نت‌های شیرین . هنگامی که سیگار نیمه راه را طی کرده است ، نت‌های اسپرسو و نان ظاهر می‌شوند ، یک ترکیب کلاسیک از طعم‌های خفیف فراهم می‌کنند .

نیمه دوم در حالت عمده مشابه نیمه دوم است ، با ادامه طعم‌های شیرین و خوشمزه که هرگونه نت‌های تند را به خود می‌گیرند . شدت سیگار در طول سوختن ثابت مانده و شما تکامل طعمی که در سیگارهای گران‌قیمت‌تر ظاهر می‌شود را می‌بینید .

یکی از بهترین ویژگی‌های سیگلو دو عدم تلخی در نیمه دوم است . به زیبایی متعادل و قابل سوختن تا انتها باقی می‌ماند ، بدون هیچ گونه تلخی . سیگاری است که بیشتر مردم تا آخر اسموک می‌کنند .

اگرچه اندکی گران‌تر از سیگلو یک است ، اما سیگلو دو همچنان یکی از بهترین انتخاب‌های سیگارهای کوبایی با ارزش است . کوهیبا یک برند ارزشمند است و حتی گزینه‌های ارزان‌تر آن نیز به نظر می‌رسد قیمتی بالاتر از متوسط داشته باشند . با این حال ، کیفیت اسموک آن برتری دارد و یک سیگلو دو به تنهایی بیشترین بخش از فروش سیگارهای غیرکوبایی را شکست می‌دهد .

بیشتر بخوانید:  سیگار در اروپا !

سیگلو دو برای طرفداران سیگارهای خفیف تا متوسط که می‌خواهند سیگاری آسان سوز داشته باشند ، عالی است . پروفایل طعم آن به سمت کسانی که واقعاً از نت‌های تلخ یا تند خودداری می‌کنند ، مناسب است .

برای سیگاربازان عادی قابل قبول است ، اما کیفیت آن به اندازه‌ی کافی بالاست که به عنوان هدیه نیز تقدیم شود . برای ترکیب با نوشیدنی‌های سبک یا فقط لذت بردن به تنهایی ، گزینه ای عالی است .

بیشتر بخوانید :سیگار برگ Cohiba Siglo III

برای خرید این محصول  کلیک کنید

سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ کوهیبا Cohiba siglo II»

  1. من عاشق برند های کوهیبا هستم
    درسته قیمتش گرونه
    ولی به قول ماسترو رحیمی
    برای دل خودمون و لذت خودمون هزینه میکنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *