سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

Cohiba Esplendidos

نخی

بسیار مناسب برای حرفه ای ها .

با اولین اسموک ، قدرت نهفته در این سیگار را حس خواهید کرد !

حواس چند گانه شما را با هارمونی از عطر های قوی و مختلف که در قالب : بوی چوب ، فلفلی و رگه ای از شکلاتی ، خود را نمایش میدهند ، برخواهد انگیخت .

تمام این بوها و مزه ها در کنار هم ، شما را به وجد خواهند آورد اگر از دوستداران و هواداران سیگار های کوبایی باشید .

این سیگار در شب های خوشی که تمایل ندارید به پایان برسند میتواند همراه بسیار مناسبی برای شما باشد .

پس تعلل نکنید و حتما از کشیدن این شاهکار ، لذت ببرید .

اندازه : ۷ * ۴۷ ( ۱۷۸ * ۱۸٫۶۵ mm ) Julieta , a Churchill

گیرایی : قوی ( Full Bodied

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

cohiba Esplendidos cigar

کوهیبا به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای سیگارهای تولید شده در جزیره کوبا شناخته می‌شود . نرم ، شیرین و تند ، جذابیت جهانی و گسترده‌ای دارد که آن را پرچمداری ایده‌آل برای یک برند کلاسیک کوبایی می‌سازد .

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos
سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

بررسی کوهیبا اسپلندیدوس
سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

برند کوهیبا در سال ۱۹۶۶ به عنوان یک تولید خصوصی برای خود فیدل کاسترو و مقامات بالارده حزب کمونیست تشکیل شد . در این رابطه ، کوهیبا مترادف کوبا است . متأسفانه ، این سیگارهای تولید خصوصی کوبا را ترک نکردند ، به خصوص به ایالات متحده . بنابراین یک برند رقیب کوهیبا در جمهوری دومینیکن تأسیس شد . پس به یاد داشته باشید ، تنها یک برند واقعی سیگار کوهیبا وجود دارد .

بیشتر بخوانید:  ترفندهای سیگار کشیدن

این سیگار به اندازه‌ی ۶.۹ اینچ و رینگ گیج ۴۷ ارائه شده است . شما متوجه خواهید شد که سیگار دارای لفاف متوسطی قهوه‌ای رنگ بدون رگه است و شاید به دلیل ظاهر صاف خود ، در واقع یکی از پرتقلب‌ترین سیگارهای جهان است .

چند نکته کلیدی وجود دارد که باید برای اطمینان از اینکه یک کوهیبای کوبایی اصیل دارید ، به آن‌ها دقت کنید . اول ، به دنبال برچسب هابانوس در گوشه‌ی بالا و سمت راست جعبه بگردید . این نیز ممکن است جعل شود ، اما اگر وجود نداشته باشد ، آن‌ها واقعاً تلاش زیادی برای جعل نکرده‌اند . همچنین می‌توانید ببینید که آیا جعبه دارای درپوش شیشه‌ای یا لوسایت است یا خیر . اگر چنین است ، آن‌ها جعلی هستند زیرا سیگارهای کوبایی به این شکل بسته‌بندی نمی‌شوند .

در آخر ، اگر قیمت خیلی ارزان است ، آن‌ها جعلی هستند . این سیگارهای ویژه‌ای هستند که همیشه با قیمت ویژه‌ای فروخته می‌شوند ، حتی زمانی که با قیمت خوب پیدا کنید .

وقتی سیگار کوهیبا اسپلندیدوس را برمی‌دارید ، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند ، پایان صاف آن است . زیبا ، بدون رگ و با یک لطافت کمی ، این سیگار از ابتدا تا انتها جذاب است . پیش از برش دادن نوک آن ، حتماً از ظاهر کامل آن لذت ببرید .

اولین قسمتی که می‌کشید ، با ترکیب متعادلی از نوت‌های خاکی ، ادویه و شیرینی روبرو خواهید شد . طبیعت صاف این سیگار می‌تواند شما را متقاعد کند که شما اسموک خوشمزه را پیش رو دارید . این قدر جسورانه نیست که سیگارهای تازه‌کار را اذیت کند ، اما پیچیدگی آن به اندازه‌ای است که یک مبتدی ممکن است قادر به کامل ارزیابی پیچیدگی تجربه نشود .

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ Mac Baren HH Ristica | توتون پیپ مک بارن

تقریباً در نصف راه سیگار ، غنای بیشتری پیدا خواهد کرد که نت‌های خاکی روی نت‌های شیرین و ادویه‌ای غلبه می‌کنند . اما این قدر زیاد نیست که تجربه کلی را تغییر دهد . به سمت آخر اسموک ، شما تجدید نظری از طعم‌های شیرین را متوجه خواهید شد .

سخت است که چیز منفی‌ای در مورد این سیگار بیان شود ، اما مهم است به یاد داشته باشید که سیگار کوهیبا اسپلندیدوس به عنوان یک سیگار لوکس محسوب می‌شود و به این متناسب قیمت‌گذاری شده است . آن‌ها به عنوان هدیه‌ای عالی برای دوستان نزدیک یا آشنایان مهم در کسب و کار مناسب هستند ، زیرا ارزش بلندمدت و پتانسیل سوختن آن‌ها بسیار زیاد است . با توجه به تمایل تقلب‌گران به هدفگیری از برند کوهیبا ، اگر قیمتی را پیدا کردید که به نظر خیلی خوب می‌آید ، احتمالاً واقعیت ندارد .

سیگار کوهیبا اسپلندیدوس را برای سیگاربازانی که واقعاً توانایی ارزیابی تجربه سیگار کشیدن را دارند ، توصیه می‌کنیم . احتمالاً بهترین انتخاب برای یک دورهمی دوستانه در دانشگاه یا روزهای فان نیست ، اما وقتی ۲۰ سال بعد برای یک دیدار مجدد با ذائقه‌های برتر و درآمد بهتر باز می‌گردید ، سیگار کوهیبا اسپلندیدوس تجربه مناسبی را ارائه می‌دهد .

برای خرید این سیگاربرگ کلیک کنید

بیشتر بخوانید :معرفی انواع سیگاربرگ| قسمت اول

سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ کوهیبا Cohiba Esplendidos»

  1. برند کوهیبا بهترین برند دنیاست
    و انتخاب از بین بهترین ها خیلی سخته و نیاز به تبحر و دانش و تجبره ی بالایی داره
    من خیلی حرفه ای نیستم ولی همیشه میام و از دانش ماسترو رحیمی و استاد کامران استفاده میکنم
    از شما بی نهایت ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *